Článek
Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky.
Letos se této soutěže účastnila i Branka, o.p.s. a to s novými webovými stránkami www.kladskepomezi.cz, které vytvořila ve spolupráci s inCUBE interactive, s.r.o. V kategorii Nejlepší elektronická komunikace si za ně odnesla pomyslné zlato!
Porotci webové stránky označili jako prezentaci, která vyčnívá v konkurenci a ocenili především jejich intuitivní navigaci, ovládání, moderní prvky, umístění všech potřebných informací pro uživatele na jednom místě a vhodné napojení na sociální sítě. Se slovy „Jsem velice potěšena, že mohu gratulovat výherci z mého rodného Královéhradeckého kraje,” předala cenu náměstkyně ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová zástupci destinační společnosti. Cenu přijel převzít Ing. Michal Beseda, MBA, člen správní rady Branky, o.p.s. a místostarosta města Nové Město nad Metují.
„Je to pro nás čest, že naše destinační společnost mohla soutěžit s takovými regiony, jako jsou Východní Čechy, Jižní Morava, Jižní Čechy a další. Cenu samozřejmě nevnímáme pouze jako ocenění, ale také jako závazek v rámci udržení kvality webové prezentace do dalších let,” uvedl Michal Beseda.