Článek
Spot bude součástí kampaně zaměřené na podporu věrnostního programu fanoušků. Původně zamýšlená pražská O2 Aréna byla v době plánování natáčení nejistá kvůli možnému programu zápasů hokejové play-off extraligy, proto zvolila produkce právě ostravskou ČEZ Arénu.
"Český producent i tým zodpovědný za výběr lokací Ostravu dobře znají z Location Tour - poznávací cesty Ostravskem pro filmové profesionály, která je součástí aktivit ostravské filmové kanceláře pod značkou FILM OSTRAVA!!!," informovala Andrea Vojkovská, tisková mluvčí ostravského magistrátu.
Čeští producenti proto film-friendly region představili kanadskému klientovi. "Produkce čítající přes sto lidí logicky využívá místních služeb, hradí pronájem haly, využíva její zaměstnace, hotely, restaurace, ale i zhruba stovku komparzistů z řad Ostravanů. Z celkového rozpočtu zhruba 5 miliónů utratí filmaři v Ostravě asi 40 procent všech výdajů," dodala Andrea Vojkovská.