Článek
V prvním brněnském závodě zvítězil Fulín způsobem start cíl před Maťo Homolou a Dušanem Borkovičem. V tom druhém pak bylo pořadí totožné, s tím rozdílem, že Fulín do závodu startoval z osmého místa. Na čelo se dostal po těsném souboji s Maťo Homolou již ve třetím kole a své vedení bez problémů udržel až do odmávnutí šachovnicového praporu.
"Zevnitř auta to vůbec nevypadalo tak jednoduše, jak by se mohlo na první pohled zdát. Nebyly to vůbec snadné závody a o to více mne dnešní úspěch těší," řekl Petr Fulín po skončení druhého závodu na tiskové konferenci.
Fulínův týmový kolega Michal Matějovský, pomýšlel na počátku závodního víkendu na zisk celkového bronzu. Vyhraná sobotní kvalifikace nasvědčovala tomu, že je vše na té nejlepší cestě, to se však změnilo ve čtvrtém kole prvního závodu, kdy se Michal Matějovský ocitnul se svým BMW 320si mimo trať. To znamenalo nejen konec prvního závodu, ale také start z poslední řady do druhé závodní jízdy. V té Michal předvedl skvělou stíhací jízdu plnou předjížděcích manévrů, nicméně na lepší než deváté místo v cíli to nestačilo.
Třetí jezdec týmu Josefa Křenka, Jaromír Štádler se s kariérou závodního jezdce rozloučil devátým a desátým místem v kategorii Single Make Trophy.
V konečné tabulce FIA ETCC dnešní výsledky znamenají vítězství Petra Fulína a páté místo pro Michala Matějovského. V tabulce hodnocení Poháru národů pak zvítězili jezdci České Republiky se 77 body před Slovenskem (56b) a Ruskem (52b).
Petr Fulín: "Dnes je nejlepší den mé závodní kariéry. Máme za sebou skutečně skvělý víkend. Celý náš tým opět odvedl výbornou práci, na jejímž konci bylo perfektně připravené auto. Je skvělé získat titul na naší domácí trati před našimi sponzory a fanoušky. Je to fantastický pocit."
Michal Matějovský: "Škoda toho nepovedeného prvního závodu. V tom druhém už jsem pak mohl jet uvolněněji a tak jsem si tu jízdu pěkně užil. Mrzí mne, že se nepovedlo to třetí místo, ale i tak si myslím, že s celkovým pátým místem mohu být spokojen."
Josef Křenek: "Dnešní výsledek stále vstřebávám a myslím, že mi to nějakou dobu ještě potrvá. Máme za sebou výbornou sezónu, ve které jsme měli ty nejlepší jezdce, nejlepší auto a nejlepší mechaniky. Děkuji celému týmu za výbornou práci v průběhu celé sezóny."
Konečné pořadí FIA ETCC 2013:
1. Petr Fulín 88 b.
1. Petr Fulín 88 b. 2. Maťo Homola 74 b.
1. Petr Fulín 88 b. 2. Maťo Homola 74 b. 3. Dušan Borkovič 48 b.
1. Petr Fulín 88 b. 2. Maťo Homola 74 b. 3. Dušan Borkovič 48 b. 4. Peter Rikli 40 b.
5. Michal Matějovský 35 b.