Článek
Ocenění převzal zástupce akciové společnosti Lázně Luhačovice Dalibor Chrastina, zástupce vedoucího oddělení marketingu a prodeje, na slavnostním vyhlášení výsledků soutěže o nejlepší produkt turistické oblasti Východní Morava.
Soutěž byla vyhlášena již pošesté. Vyhlášení se konalo v úterý 10. února ve Starém Městě na závěr Výroční konference cestovního ruchu turistického regionu Východní Morava.
Lázně Luhačovice, a. s., jsou pravidelně oceňovány za své produkty a služby. Letos již potřetí za sebou uspěly v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2014/2015, když získaly první dvě místa v kategorii nejlepší lázeňský a wellness balíček. Vloni rovněž získaly Cenu poroty v soutěži Hit sezóny 2014 za pobyt Regenerace zad a kloubů v lázeňském hotelu Palace v Luhačovicích.
„Akciová společnost Lázně Luhačovice má nezanedbatelnou výhodu v tom, že Jurkovičovo dílo zde návštěvníci mohou nejen obdivovat, ale v jeho budovách mohou i po více než sto letech strávit nezapomenutelný lázeňský pobyt. Jurkovičův dům nabízí luxusní ubytování v pokojích s dobovým nábytkem v samém srdci lázní. Všechny služby jsou pod jednou střechou a hosté mají volným vstup do bazénu a whirlpoolu. Oceněný produkt je nabízen celoročně od 1. března do 30. listopadu,” řekl Dalibor Chrastina k letošnímu ocenění.
Účastníci se během pobytu seznámí s hlavními Jurkovičovými realizacemi v Luhačovicích (Jurkovičův dům, Jestřabí, Říční a sluneční lázně atd.), na Sv. Hostýně (Křížová cesta), v Rožnově pod Radhoštěm (rozhledna), na Pustevnách (Libušín, Maměnka), v Brně (Jurkovičova vila), na Bradle (mohyla M. R. Štefánika) a také ve Skalici (Slovenský dom).
„Relaxační program obsahuje mimo jiné také přírodní uhličitou koupel v historické tzv. "zlaté" vaně z počátku 20. století, kterých bylo v původním Jurkovičově domě 82,” podotkl Chrastina.
Produkt Po stopách Dušana Jurkoviče je kombinací relaxačního pobytu s poznáním nejvýznamnějších staveb tohoto slovenského architekta nejen na Moravě, ale i na Slovensku. Součástí pobytu je i relaxační program s garancí využití přírodního zdroje. Cílem je oslovit nové klienty, kteří jsou aktivní a zároveň se zajímají o kulturu, historii a architekturu.
„Hlavními důvody, které rozhodly o sestavení tohoto pobytu, jsou rostoucí počty slovenských hostů, kteří mají zájem o odkaz jejich nejznámějšího architekta. Ale i zvyšující se zájem médií a počet žádostí zahraničních odborníků z oblasti architektury a historie. Pobyt samotný plní také funkci propagační, protože myšlenka setkávání Slovanů v Luhačovicích je velmi dobrým komunikačním tématem jak pro tuzemský trh, tak i pro Slovensko,” dodal Chrastina.