Článek
Soutěž bude vypsána v nejbližších dnech a bude samozřejmě zveřejněna na profilu zadavatele. Účastnit se jí může kterákoliv fyzická i právnická osoba.
Soutěž bude dvoukolová, přičemž první kolo bude anonymní, to znamená, že porota vybere maximálně deset nejlepších návrhů, aniž by věděla, kdo za nimi stojí. Návrhy budou následně zveřejněny na webových stránkách, aby o nich mohla hlasovat široká veřejnost.
V rámci druhého kola budou muset tvůrci své návrhy rozpracovat na zadaných příkladových situacích a osobně odprezentovat porotě. Vítězný uchazeč pak rozpracuje návrh formou grafického manuálu pro devět městských institucí, použitelného jak pro administrativní a marketingové účely, tak i multimediální aplikace nebo prezentační a dárkové předměty.
„Vítěze soutěže určí porota, složená z odborné veřejnosti, ve které zasedne i úspěšný český filmový režisér Jan Hřebejk. Nejvyšším hodnotícím kritériem bude aplikace logotypu ve spojitosti s městskými institucemi a městem, typografie, barevnost a originalita. Porota určitě nenechá bez povšimnutí ani názor veřejnosti,“ řekl primátor Michal Pobucký.
Účastníkům soutěže, kteří se umístí na prvním až třetím místě, budou vyplaceny odměny v rozmezí od třiceti do sto dvaceti tisíc korun. S vítězným uchazečem bude následně uzavřena smlouva o dílo na vytvoření kompletního grafického manuálu, včetně poskytnutí neomezené výhradní licence za půl miliónu korun. Město se tak stane majitelem logotypu a bude jej moci využívat podle svých potřeb.