Článek
Odpovědi na tyto a další otázky získá město Frýdek-Místek díky projektu DOBRÝÚŘAD, do kterého se v pondělí zapojilo.
Hodnocení je anonymní a je realizováno mimo úřad. Lze se do něj zapojit snadno a rychle. Stačí, aby klient během jednání na úřadě vyplnil kartičku ze žlutého stojánku, kde uvede pouze svou e-mailovou adresu (datum návštěvy a odbor, na kterém se jednání konalo, vyplňovat nemusí). Kartičku vhodí při odchodu z úřadu do schránky na informacích a následující den mu bude zaslán kontakt, kde bude moci zhodnotit svou zkušenost s úředníky a úřadem celkově.
„Zpětná vazba od klientů magistrátu je důležitá. Dává nám informace o tom, kde máme rezervy, co vylepšit a které služby zkvalitnit, aby se občané při jednání na úřadě cítili dobře a byli spokojeni s přístupem i profesionalitou úředníků. Slibujeme si od toho zdokonalení komunikace mezi městem a jeho občany,“ uvedl primátor Michal Pobucký s tím, že stojánky s kartičkami budou k dispozici v místech s větším počtem klientů, tedy zejména u přepážek při vyřizování občanek, pasů nebo řidičáků, ale také v kancelářích bytového oddělení, stavebního řádu, životního prostředí, sociálních služeb a tak dále.
V rámci kraje do projektu nebyl dosud zapojen žádný magistrát, takže ten frýdecko-místecký je prvním.
Otázky jsou v rámci projektu pro všechny stejné:
- Byl jste spokojen s osobním přístupem úředníka?
- Byly vám poskytnuty dostatečné a srozumitelné informace?
- Využíváte internetové stránky města?
- Jak hodnotíte odbornost úředníka?
- Jak hodnotíte rychlost úředníka?
- Jak hodnotíte ochotu úředníka?
- Jak hodnotíte zdvořilost úředníka?
- Jak hodnotíte prostředí kanceláře?