Článek
„Realizátor stavby bez vědomí města provedl v komunikaci zářez a následně ji rozkopal za účelem vedení sítí, i když ty měl podle plánů vést takzvaným protlakem pod komunikací,” uvedl odbor dopravy magistrátu s tím, že vše je důkladně zadokumentováno. Věc se bude řešit ve správním řízení.
Firma musí díru zaasfaltovat a po zprovoznění obchvatu bude město požadovat uvedení komunikace do původního stavu, tedy pokládku nového asfaltového koberce. Veškeré vzniklé škody uhradí Ředitelství silnic a dálnic.
Na sociálních sítích se objevily posměšné a kritické komentáře směrem k městu, které nechalo opravit komunikaci v trase obchvatu v budoucnu zatíženou nákladní dopravou a těžkou technikou. Někteří to označili za vyhozené peníze.
„Komunikaci Čelakovského v Místku jsme opravili nedávno za zhruba dva milióny korun, a to i přesto, že po ní budou přejíždět nákladní vozy a další technika v rámci výstavby obchvatu. Vysvětlím proč. Původní cesta již byla ve špatném stavu a nápor techniky by nevydržela, praskala by a to by při provozu na komunikaci znamenalo zvýšený hluk a prašnost, což je při tak velkých stavbách nutné co nejvíce eliminovat. Firma, která obchvat staví, musí během prací čistit komunikace od nánosů bahna a prachu. To by ale na rozbité cestě bylo prakticky nemožné. To jsou hlavní důvody, proč jsme cestu opravili. A nejsou to vyhozené peníze, protože jsou uzavřeny smlouvy, na základě kterých musí být po ukončení stavby používané komunikace uvedeny do původního stavu,“ řekl náměstek primátora Karel Deutscher.