Článek
Na konferenci se sešlo přes 80 zástupců subjektů poskytujících služby cestovního ruchu a zástupů měst a obcí v turistické oblasti Beskydy-Valašsko. Největší odezvu získala prezentace Šárky Tittelbachové z Vysoké školy hotelové v Praze, která přiblížila, jaké turistické produkty vyvolávají zájem turistů.
Ředitelka destinační společnosti Monika Konvičná shrnula na konferenci aktivity a výsledky Destinačního managementu turistické oblasti Beskydy-Valašsko, o. p. s. za uplynulé projektové období.
Miroslav Konvičný, člen správní rady destinační společnosti, porovnal statistiky návštěvnosti v Beskydech s ostatními konkurenčními destinacemi a David Karčmář z krajské destinační společnosti Moravia-Silesian Tourism, s. r. o. přiblížil cíle a aktivity společnosti v období 2016/2017.
V závěru konference zhodnotil Petr Krč z CK ATIS nákupní trendy a zvyklosti návštěvníků a Ján Svoboda ze skupiny Synot nalákal na novinky, které skupina připravuje ve Velkých Karlovicích.
Na konferenci nesmělo chybět ani tradiční vyhlášení výsledků soutěže o Cenu cestovního ruchu za nejlepší produkt a počin v Beskydech, která je určena institucím, podnikatelským a nekomerčním subjektům působících v cestovním ruchu v turistické oblasti Beskydy-Valašsko.
V letošním roce byla zvolena zástupci poradního sboru Destinačního managementu turistické oblasti Beskydy-Valašsko, o. p. s. jako nejlepší produkt v Beskydech Naučná stezka Beskydské nebe ve Frenštátě pod Radhoštěm, díky které se opět Horečky stávají atraktivní odpočinkovou lokalitou nejen pro obyvatele města, ale jeho návštěvníky.
Jako přínos pro Beskydy byla ohodnocena také Bezručova chata na Lysé hoře, která získala tuto cenu za nejlepší počin v Beskydech za rok 2015. Finále pak patřilo vyhlášení veřejné ankety O nejlahodnější pivo turistické oblasti Beskydy-Valašsko, kterou jednoznačně již potřetí získal Pivovar Koníček s. r. o.