Článek
Cílem oceněné kampaně bylo upoutat a získat zájem potenciálních návštěvníků o turistický region Východní Morava, přičemž tradiční turistické atraktivity byly představeny s využitím baroka, jako nosného tématu.
Celkové vyznění kampaně bylo podtrženo originálním kreativním zpracováním vizuálních prvků, které spojovaly např. typické barokní paruky s moderně oděnými a vybavenými turisty. Layout kampaně nebylo možné díky tomu zaměnit.
V průběhu kampaně byly efektivně využity účinné marketingové nástroje jak v elektronických médiích, na sociálních sítích, ale také dostaly prostor rádiové vlny, outdoorová reklama. Velmi účinně byla provedena PR kampaň. Díky tomu byl dosažen nejen široký zásah tradičních, ale i nových cílových skupin, což se pozitivně odráží na návštěvnosti regionu.
„V kampani jsme vsadili na komplexnost marketingového mixu a nepřehlédnutelné vizuály. V první fázi i nám například motiv cykloturisty v barokní paruce připadal trochu „odvážný“, ale průběh kampaně ukázal, že právě nečekaný kontrast moderních a historizujících prvků layoutu kampaně byl jedním z faktorů její úspěšnosti. Naše pozvánky do regionu nenudily, byly výjimečné a také účinné. Velkou cenu cestovního ruchu jsme v průběhu dosavadní činnosti Centrály cestovního ruchu Východní Moravy získali již několikrát, naposledy v letech 2015 i 2016, ale dnešní výsledek nás těší obzvláště, protože přišel v době, kdy Centrála oslavila 10 let svého působení v cestovním ruchu,“ uvedla o zisku Velké ceny cestovního ruchu Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.