Článek
„Spot má přilákat mladé diváky a dovést je až do sedaček Rudolfina. Musí proto mluvit takovým jazykem, aby mu rozuměli. To znamená, že jsme propojili obraz s hudbou, využili rychlých střihů, ostrých kontrastů, originálně si hráli se světlem a stíny, pracovali s uměleckou nadsázkou, ironií a celkově se snažili o neotřelé pojetí. Stylizace spotu vychází ze surrealismu Luise Buňuela a filmové tvorby 60. let,“ popsal spot jeho režisér Antonín Kratochvíl.
Reklamní spot je součástí kreativní kampaně s podtitulem „INspirace je všude“ cílené na mladé publikum. Symbolické spojení zvuku všedního života s hudbou má sdělovat, že klasická hudba v podání České filharmonie je atraktivní a může být vhodnou alternativou k ostatní kulturní nabídce. Ve videu zní úryvek ze Symfonie č. 9 od Antonína Dvořáka, jenž symfonický orchestr založil. Kamery se ujal Asen Šopov a autorem hudebních aranží je skladatel a hudebník Jan P. Muchow.
„Pro téma stolního tenisu jsme nemuseli jít daleko. Česká filharmonie totiž žije nejen hudbou, ale i stolním tenisem. Je to oblíbená aktivita mnoha členů orchestru. Přímo v prostorách Rudolfina mají dokonce k dispozici dva stoly, takže kromě krásných zvuků fléten, viol a trubek, můžete zaslechnout zvuk pingpongového míčku,“ doplnil Antonín Kratochvíl.
Antonín Kratochvíl je světově uznávaný český fotograf. Ve své tvorbě se věnuje zejména dokumentární fotografii, za kterou byl několikrát mezinárodně oceněn. Jeho fotografie se objevují v nejprestižnějších novinách a časopisech po celém světě. V roce 1999 ho časopis American Photo zařadil mezi sto nejvýznamnějších osobností světové fotografie.