Článek
Pro mnoho rodin byl díky reklamě, kde vystupoval, ztělesněním Santa Clause a s ním zároveň i vánoční atmosféry. V letech 2005 a 2006 natočil vánoční reklamy, které se díky jeho dobromyslné tváři staly velmi oblíbenými.
Ačkoli byl pravděpodobně nejsledovanějším Santa Clausem na světě, v civilním životě pracoval jako taxikář a barman.
Fotograf Ian Pack Moora potkal při focení před třemi lety. Po obdržení zprávy o jeho úmrtí řekl: „Byl to moc milý člověk a tato zpráva je skutečně velmi smutná,“ uvedl podle serveru Metro.
V roce 2011 poskytl Moore rozhovor deníku Financial Times, v němž vyprávěl o své práci v předvánočním období. Ztělesňoval totiž Santu nejen ve vánoční reklamě, ale také v obchodním řetězci, kde mu děti mohly sdělovat svá vánoční přání.
„Když ztělesňujete Santu, je spousta věcí, na které musíte být opatrní. Například nemůžete automaticky předpokládat, že dospělý, který dítě doprovází, je jeho rodič. Nikdy si také nesmíte myslet, že dítě má oba rodiče. Potkal jsem osmileté děti, které mi šeptaly, že by si přály, aby maminka přišla na Vánoce domů,“ uvedl.
Dodal, že „je vždycky dobré si popovídat s dalšími lidmi, abyste se dozvěděli, jak s takovými situacemi nakládají oni“.