Hlavní obsah

Vánoční reklama umí i dojmout

Vánoční reklamy se opět objevují v televizích, rádiích, časopisech a obchodech. Jejich tvůrci se vždy snaží zaujmout. Jak dalece se jim to daří, je ale k diskusi. Často už jsme tak ještě před začátkem adventu unaveni opakujícími se nudnými a nepříliš nápaditými reklamami.

BEZ KOMENTÁŘE: Vánoční reklama s tučňákem útočí na city divákůVideo: John Lewis

Článek

Nejen u nás, ale i ve světě se reklama snaží zaujmout. Předvánoční čas je k tomu jako stvořený. Své zkušenosti s tím, jak neotrávit, ale naopak vánočně naladit a nalákat má i anglický obchodní řetězec John Lewis. Každý rok má svou originální vánoční reklamu, na kterou vynaloží značnou sumu peněz – letos dokonce milión liber (zhruba 35 miliónů korun). Je třeba dodat, že vždy dokáže zacílit a dojmout.

Loni se řetězec rozhodl pro animovanou reklamu o přátelství zajíce a medvěda. Každý, kdo ji viděl, si říkal, s čím asi přijdou letos. Nezklamali. Dojemný příběh o kamarádství mezi tučňákem Montym a malým chlapcem Samem je opravdu povedený. Možná někomu i vyloudí slzu na tváři.

Foto: Profimedia.cz

Obchodní řetězec podporuje svůj reklamní vánoční spot jak se dá.

Navíc když ještě po celou dobu reklamní film podkresluje píseň Johna Lennona o opravdové lásce v podání zpěváka Toma Odella. Firma proto letos i díky své nové reklamě podle všeho věří, že bude mít velké vánoční tržby.

Cena, za kterou prodává například právě plyšového, 45 centimetrů vysokého tučňáka Montyho – 95 liber (asi 3300 korun), však hodně lidí naštvala.

Související témata:

Související články

Dětská show Disney na ledě dorazí na Vánoce

Dvacátého a jednadvacátého prosince se v pražské Tipsport Aréně koná show Disney On Ice: Magical Ice Festival, krasobruslařské představení s populárními...

Výběr článků

Načítám