Článek
Nejen u nás, ale i ve světě se reklama snaží zaujmout. Předvánoční čas je k tomu jako stvořený. Své zkušenosti s tím, jak neotrávit, ale naopak vánočně naladit a nalákat má i anglický obchodní řetězec John Lewis. Každý rok má svou originální vánoční reklamu, na kterou vynaloží značnou sumu peněz – letos dokonce milión liber (zhruba 35 miliónů korun). Je třeba dodat, že vždy dokáže zacílit a dojmout.
Loni se řetězec rozhodl pro animovanou reklamu o přátelství zajíce a medvěda. Každý, kdo ji viděl, si říkal, s čím asi přijdou letos. Nezklamali. Dojemný příběh o kamarádství mezi tučňákem Montym a malým chlapcem Samem je opravdu povedený. Možná někomu i vyloudí slzu na tváři.
Navíc když ještě po celou dobu reklamní film podkresluje píseň Johna Lennona o opravdové lásce v podání zpěváka Toma Odella. Firma proto letos i díky své nové reklamě podle všeho věří, že bude mít velké vánoční tržby.
Cena, za kterou prodává například právě plyšového, 45 centimetrů vysokého tučňáka Montyho – 95 liber (asi 3300 korun), však hodně lidí naštvala.