Článek
John Lewis patří dlouhodobě mezi hlavní hráče ve světě vánočních reklam. Oficiální zveřejnění spotů je vždy považováno za událost roku, na kterou se těší nejen marketingoví odborníci, ale také běžní lidé z celého světa. V posledních letech se jednalo vždy o velmi dojemný příběh, který opravdu nenechal jedno oko suché. Většinou zdůrazňoval důležitou roli rodiny a také, že ne všechno štěstí stojí na penězích a honosných darech.
Letošní příběh má upozornit na sílu sesterské lásky, což by se i povedlo, kdyby byl jako předchozí roky natočen v abstraktním duchu. Ale to se nestalo. Tentokrát totiž dostala přednost propagace samotného obchodního centra a tak nějak se vytratil duchovní rozměr, který vánočním reklamám této značky dodával na výjimečnosti.
O čem tedy letošní příběh je?
Žena jde koupit vánoční dárek pro svou sestru do obchodního domu a při prohlížení šatů při hledání toho nejlepšího dárku se dostane do světa vzpomínek, kde si připomene nejrůznější okamžiky dospívání sestry a společné prožitky.
Všechny tyto vzpomínky přitom mají pomoci s výběrem dárku, proto často korelují i se zbožím, které se v obchodním centru prodává, od oblečení, módní doplňky, šperky až po nábytek.