Hlavní obsah

Na Štědrý den poslali Češi přes 70 miliónů zpráv

ČTK, ČTK
PRAHA

Češi letos ve zvýšené míře posílali vánoční přání prostřednictvím multimediálních zpráv. Počet klasických textových sdělení z mobilních telefonů o Štědrém dni stagnoval. Přesto lidé poslali zhruba 70 miliónů SMS, což je téměř stejně jako loni. Počet multimediálních zpráv vzrostl skoro o čtvrtinu na 290 000 MMS.

Článek

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter. "Objem provozu i komunikace stagnuje, v některých ukazatelích se dokonce snižuje. Těžiště štědrodenní mobilní komunikace se přesouvá do dopoledních hodin; odpoledne a večer už patří pouze našim nejbližším," řekla.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter. "Objem provozu i komunikace stagnuje, v některých ukazatelích se dokonce snižuje. Těžiště štědrodenní mobilní komunikace se přesouvá do dopoledních hodin; odpoledne a večer už patří pouze našim nejbližším," řekla.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter. "Objem provozu i komunikace stagnuje, v některých ukazatelích se dokonce snižuje. Těžiště štědrodenní mobilní komunikace se přesouvá do dopoledních hodin; odpoledne a večer už patří pouze našim nejbližším," řekla. Komunikační špička podle operátorů nastala kolem poledne. "Nejsilnější provoz byl zaznamenán mezi 11:00 a 12:00, kdy bylo odbaveno 2,4 milionu SMS zpráv," uvedl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka. Během nejzatíženější minuty odeslala SMS centra O2 41 738 zpráv.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter. "Objem provozu i komunikace stagnuje, v některých ukazatelích se dokonce snižuje. Těžiště štědrodenní mobilní komunikace se přesouvá do dopoledních hodin; odpoledne a večer už patří pouze našim nejbližším," řekla. Komunikační špička podle operátorů nastala kolem poledne. "Nejsilnější provoz byl zaznamenán mezi 11:00 a 12:00, kdy bylo odbaveno 2,4 milionu SMS zpráv," uvedl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka. Během nejzatíženější minuty odeslala SMS centra O2 41 738 zpráv.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter. "Objem provozu i komunikace stagnuje, v některých ukazatelích se dokonce snižuje. Těžiště štědrodenní mobilní komunikace se přesouvá do dopoledních hodin; odpoledne a večer už patří pouze našim nejbližším," řekla. Komunikační špička podle operátorů nastala kolem poledne. "Nejsilnější provoz byl zaznamenán mezi 11:00 a 12:00, kdy bylo odbaveno 2,4 milionu SMS zpráv," uvedl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka. Během nejzatíženější minuty odeslala SMS centra O2 41 738 zpráv. Na jeden hovor dvě esemesky

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter. "Objem provozu i komunikace stagnuje, v některých ukazatelích se dokonce snižuje. Těžiště štědrodenní mobilní komunikace se přesouvá do dopoledních hodin; odpoledne a večer už patří pouze našim nejbližším," řekla. Komunikační špička podle operátorů nastala kolem poledne. "Nejsilnější provoz byl zaznamenán mezi 11:00 a 12:00, kdy bylo odbaveno 2,4 milionu SMS zpráv," uvedl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka. Během nejzatíženější minuty odeslala SMS centra O2 41 738 zpráv. Na jeden hovor dvě esemeskyPočet hovorů byl proti odeslaným zprávám zhruba poloviční. Hovorů bylo podle operátorů méně, ale jejich délka se prodloužila.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter. "Objem provozu i komunikace stagnuje, v některých ukazatelích se dokonce snižuje. Těžiště štědrodenní mobilní komunikace se přesouvá do dopoledních hodin; odpoledne a večer už patří pouze našim nejbližším," řekla. Komunikační špička podle operátorů nastala kolem poledne. "Nejsilnější provoz byl zaznamenán mezi 11:00 a 12:00, kdy bylo odbaveno 2,4 milionu SMS zpráv," uvedl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka. Během nejzatíženější minuty odeslala SMS centra O2 41 738 zpráv. Na jeden hovor dvě esemeskyPočet hovorů byl proti odeslaným zprávám zhruba poloviční. Hovorů bylo podle operátorů méně, ale jejich délka se prodloužila.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter. "Objem provozu i komunikace stagnuje, v některých ukazatelích se dokonce snižuje. Těžiště štědrodenní mobilní komunikace se přesouvá do dopoledních hodin; odpoledne a večer už patří pouze našim nejbližším," řekla. Komunikační špička podle operátorů nastala kolem poledne. "Nejsilnější provoz byl zaznamenán mezi 11:00 a 12:00, kdy bylo odbaveno 2,4 milionu SMS zpráv," uvedl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka. Během nejzatíženější minuty odeslala SMS centra O2 41 738 zpráv. Na jeden hovor dvě esemeskyPočet hovorů byl proti odeslaným zprávám zhruba poloviční. Hovorů bylo podle operátorů méně, ale jejich délka se prodloužila. Nejvíce uživatelé volali dopoledne a pak kolem 21:00. Počet hovorů z pevné sítě se pohyboval kolem 3,6 milionu, z toho více než třetina mířila do zahraničí. Nejvíce uživatelé pevných linek volali do Rakouska, na Slovensko a do Velké Británie.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter. "Objem provozu i komunikace stagnuje, v některých ukazatelích se dokonce snižuje. Těžiště štědrodenní mobilní komunikace se přesouvá do dopoledních hodin; odpoledne a večer už patří pouze našim nejbližším," řekla. Komunikační špička podle operátorů nastala kolem poledne. "Nejsilnější provoz byl zaznamenán mezi 11:00 a 12:00, kdy bylo odbaveno 2,4 milionu SMS zpráv," uvedl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka. Během nejzatíženější minuty odeslala SMS centra O2 41 738 zpráv. Na jeden hovor dvě esemeskyPočet hovorů byl proti odeslaným zprávám zhruba poloviční. Hovorů bylo podle operátorů méně, ale jejich délka se prodloužila. Nejvíce uživatelé volali dopoledne a pak kolem 21:00. Počet hovorů z pevné sítě se pohyboval kolem 3,6 milionu, z toho více než třetina mířila do zahraničí. Nejvíce uživatelé pevných linek volali do Rakouska, na Slovensko a do Velké Británie.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter. "Objem provozu i komunikace stagnuje, v některých ukazatelích se dokonce snižuje. Těžiště štědrodenní mobilní komunikace se přesouvá do dopoledních hodin; odpoledne a večer už patří pouze našim nejbližším," řekla. Komunikační špička podle operátorů nastala kolem poledne. "Nejsilnější provoz byl zaznamenán mezi 11:00 a 12:00, kdy bylo odbaveno 2,4 milionu SMS zpráv," uvedl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka. Během nejzatíženější minuty odeslala SMS centra O2 41 738 zpráv. Na jeden hovor dvě esemeskyPočet hovorů byl proti odeslaným zprávám zhruba poloviční. Hovorů bylo podle operátorů méně, ale jejich délka se prodloužila. Nejvíce uživatelé volali dopoledne a pak kolem 21:00. Počet hovorů z pevné sítě se pohyboval kolem 3,6 milionu, z toho více než třetina mířila do zahraničí. Nejvíce uživatelé pevných linek volali do Rakouska, na Slovensko a do Velké Británie. Zhruba o čtvrtinu vzrostl počet cizinců, kteří na Štědrý den volali z ČR domů. Podle mluvčího Vodafonu Filipa Hrubého nejvíce z Česka volali Němci, kteří tvořili 29 procent, dále Nizozemci s 11 procenty a obyvatelé Velké Británie.

Volání z mobilních telefonů bylo přibližně na úrovni běžného volného dne. Z porovnání s vývojem v předchozích letech se podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zdá, že Štědrý den získává komornější charakter. "Objem provozu i komunikace stagnuje, v některých ukazatelích se dokonce snižuje. Těžiště štědrodenní mobilní komunikace se přesouvá do dopoledních hodin; odpoledne a večer už patří pouze našim nejbližším," řekla. Komunikační špička podle operátorů nastala kolem poledne. "Nejsilnější provoz byl zaznamenán mezi 11:00 a 12:00, kdy bylo odbaveno 2,4 milionu SMS zpráv," uvedl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka. Během nejzatíženější minuty odeslala SMS centra O2 41 738 zpráv. Na jeden hovor dvě esemeskyPočet hovorů byl proti odeslaným zprávám zhruba poloviční. Hovorů bylo podle operátorů méně, ale jejich délka se prodloužila. Nejvíce uživatelé volali dopoledne a pak kolem 21:00. Počet hovorů z pevné sítě se pohyboval kolem 3,6 milionu, z toho více než třetina mířila do zahraničí. Nejvíce uživatelé pevných linek volali do Rakouska, na Slovensko a do Velké Británie. Zhruba o čtvrtinu vzrostl počet cizinců, kteří na Štědrý den volali z ČR domů. Podle mluvčího Vodafonu Filipa Hrubého nejvíce z Česka volali Němci, kteří tvořili 29 procent, dále Nizozemci s 11 procenty a obyvatelé Velké Británie.

Mobilním operátorům letos za tři čtvrtletí přibylo téměř půl milionu aktivních SIM karet. Celkový počet mobilních telefonních čísel se tak zvýšil na 12,8 milionu, což odpovídá zhruba 124 číslům na 100 lidí.

Anketa

Kolik SMS zpráv jste na Štědrý den poslali svým blízkým?
0 - 5 SMS
43,1 %
5 - 10 SMS
16 %
10 - 20 SMS
15,8 %
20 SMS a více
25,1 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 14280 čtenářů.
Související témata:

Výběr článků

Načítám