Článek
„Tato kampaň je skutečně varováním. Jedná se o obzvlášť citlivou a přesvědčivou zprávu. Co by mohlo být po tom všem víc provokující než zjištění, že od roku 2000 v důsledku rychlosti zemřelo tolik dětí, kolik jich chodí do jedné školní třídy,“ upozornil severoirský ministr Mark H. Durkan.
Výzkum ukázal, že řidiči, kteří překračují rychlost, podléhají pocitu, že mají vše pod kontrolou. Opak je však pravdou. Na což reklama dost natvrdo poukazuje.
Ostatní chybují
S podobnou reklamou přišlo začátkem letošního roku také novozélandské ministerstvo dopravy. Ta upozorňovala na to, že i malé překročení rychlosti může mít katastrofální následky.
Řidiči si totiž jen zřídka uvědomují, že za volantem může chybovat také někdo jiný. A pokud oni sami nedodržují povolenou rychlost, na jeho chybu pak nestihnou včas zareagovat.