Článek
„Pokud půjde vše dobře, mohli bychom se časem dostat třeba na hranici 1000 aut ročně," uvedl v tiskové zprávě Strnad.
Automobilka se připravuje na opětovné spuštění výroby vozidel modernizované řady D. Na vozy se vrátí tradiční logo, které se používalo do doby, než firmu převzala indická skupina Ashok Leyland. Společnost Avia koupila CSG před několika měsíci, uvedl člen představenstva CSG Petr Rusek.
V Praze chybějí kvalifikovaní pracovníci
Skupina vlastní výrobní závod v pražských Letňanech, kde se v minulosti vyráběly tisíce vozů. Pro méně početnou výrobu je areál příliš velký a nerentabilní. V Praze ani nejsou kvalifikovaní pracovníci, proto vedení přesune do konce roku výrobní sestavy do Přelouče. Jak skupina naloží s letňanským závodem, vedení ještě nerozhodlo.
Portfolio holdingu zahrnuje výrobu a prodej vojenských a speciálních vozidel, terénních nákladních automobilů, zbraní a zbraňových systémů, munice, strojírenských produktů pro automobilový, železniční a letecký průmysl či brzdových systémů pro kolejová vozidla a zároveň zajišťuje silniční dopravní a logistické služby. Podniky, které holding vlastní, loni zaměstnávaly téměř 4000 lidí a utržily 12 miliard korun.