Článek
Pojďme se podívat do cestovní kanceláře, která i v nejtěžším období pandemie covidu-19 umožňovala svým klientům odletět za sluncem a mořem. Ta kancelář je všem dobře známý Blue Style, který představu většiny z nás o ideální dovolené má již ve svém názvu. Slyšíte to? Šplouchání vlnek modré hladiny moře pod modrým nebem…
Přesně to je styl dovolené, po jaké většina suchozemců touží. Kdo někdy s Blue Style vycestoval, a takových je opravdu mnoho, tak dobře ví, že její zakladatelé – Lenka Pátek a Imed Jeddai – pro své klienty připravují dovolenou, na jakou by se s chutí vydali i oni sami.
Příležitost být ještě lepší
Pro Blue Style nebyly minulé dva roky katastrofické, ale naopak přínosné. Lenka a Imed od samého počátku brali celosvětovou pohromu především jako příležitost zdokonalit své služby. Vytvořili masivní on-line komunikační systém a tam, kam konkurence přestala létat, oni naopak s leteckými zájezdy pokračovali. Dokázali to zařídit tak, že klienty dopravovali na místa vysněných dovolených a zajistili, že si to tam dokonale užili. Tento přístup přinesl ovoce i druhé straně. Hoteliéři najednou nemuseli zavřít svá zařízení, protože měli přísun turistů. Turisté se zase za rozumné peníze dostali do míst, která jsou pro ně v běžných podmínkách nedostupná.
Porovnávat začátky cestovní kanceláře Blue Style se současným stavem vlastně není dost dobře možné. A to jednoduše proto, že se jejich přístup ke klientům za pětadvacet let nijak nezměnil. Jediné, co se mění, je servis. S digitálními komunikačními systémy a automatizovanými procesy mohou klienti i větší problémy řešit jednoduše z domova.
Nová vizuální identita
Světlo světa spatřila v těchto dnech i nová vizuální identita společnosti, která dává najevo, že se cestovní kancelář ještě více stará o své klienty a ráda jim plní představy o skvělé dovolené. Ptáte se jak? Třeba novými destinacemi. V nabídce zájezdů se nově objevily Lefkada, Santorini, Madeira, Kapverdy nebo Severní Kypr. Jde o cestovatelské, ale i pobytové destinace.
Pro klienty je nová vizuální identita a nové logo signálem, že si mohou rychleji a jednodušeji vybrat svou dovolenou. U každé destinace mají na výběr, jak dlouho tam chtějí pobýt, nic je nesvazuje. Říká se tomu duration free dovolená a je jenom na časových a finančních možnostech klienta, jak dlouhý pobyt zvolí – pět, sedm, devět nebo čtrnáct dní, to je na osobní preferenci každého klienta.
Dovolenou si může užít každý
Pokud toužíte po krásné dovolené, ale vaše současné finanční podmínky tomu nejsou nakloněny, nezoufejte! Můžete využít další z nabízených služeb Blue Style – bezúročnou půjčku. Svou vysněnou dovolenou splatíte podle svých možností, a nemusíte se tedy nijak uskrovňovat. A nebude vás to stát ani korunu navíc!
Servis, který oceníte
Blue Style má v průměru jednoho delegáta na patnáct klientů. Delegát tak má dobrý přehled o tom, co každý klient potřebuje. Důležité je i zajištěné on-line propojení se zdravotní pojišťovnou, takže případné zdravotní komplikace se řeší v reálném čase, a to včetně úhrad.
A nakonec trumf, který ulehčí rozhodnutí každému. Když porovnáte svou představu o dovolené se skutečností, nebudete zklamaní. Popisy destinací a ubytování nabízené kanceláří Blue Style neklamou ani nepřehánějí. Co je v nich napsané, to platí. Zklamaný klient nepatří do slovníku cestovní kanceláře Blue Style, a to je něco, co platilo v roce jejího založení a co platí i dnes.