Článek
Dnes je u českých silnic enormní množství benzinek, ovšem pokud se máme v souladu s politikou EU všichni dostat do elektromobilů, bude muset být snad ještě větší množství nabíjecích stanic. A možná u nich budeme trávit více času, než dnes trávíme tankováním benzínu.
Postupný přerod už začal – některé čerpací stanice do svých služeb přidávají i nabíječky.
Nucené elektromobilitě chybí prestiž. O elektroautech s člověkem „zevnitř”

Společnost MOL na hrstku svých benzinek v Česku nainstalovala povětšinou 50kW, výjimečně i 150kW nabíjecí stanice. V novém dílu podcastu Po asfaltu se dozvíme, proč jde někde nainstalovat vyšší výkon a jinde ne, nebo to, proč se nabíječky staví jako parkovací místa a nikoliv jako stojany s benzínem, u nichž by bylo nepoměrně snazší nabíjet elektromobil s přívěsem.
V podcastu také zazní, co je podle Lukáše Kopeckého důležité pro to, aby lidé začali kupovat elektromobily ve větší míře, jak mohou pomoci bateriová úložiště, a také, jestli není trochu problém, že existuje několik různých sítí nabíječek a na každou je třeba jiná registrace.
Po asfaltu
Život na čtyřech kolech a chování za volantem očima člověka, pro kterého je řízení vším. Poslouchejte na Podcasty.cz, Spotify nebo Apple Podcasts.