Článek
V Česku si mnoho lidí dává díky osvětové kampani Suchej únor od alkoholu pauzu právě v druhém měsíci roku. V řadě zemí světa jsou ale lidé zvyklí abstinovat už v lednu. Tak jako tak jde o tradici, kterou lékaři velmi kvitují, neboť i takto krátká přestávka od alkoholu má podle nich pozitivní dopady na naše tělo.
Jakkoliv může znít měsíc bez alkoholu jako jednoduchý úkol, množství lidí předsevzetí v průběhu svého snažení poruší. V USA se jim v tom nyní snaží pomoct výrobce piva Molson Coors, jenž v pátek 12. ledna uvede do prodeje peprmintové bonbony Beer Mints, které mají stejnou příchuť jako jedno z jeho piv.
New, limited-edition Miller Lite Beer Mints will give you beer breath without the alcohol. https://t.co/IO8YC5Xaz7 pic.twitter.com/rhwVfYLgOz
— Nerdist (@nerdist) January 10, 2024
„Vytvořili jsme Beer Mints pro lidi, kteří drží suchý leden, a mohla by jim chybět chuť Miller Lite (značka amerického ležáku), zatímco budou letos v lednu venku s přáteli,“ uvedla v tiskové zprávě Ann Leganová, viceprezidentka marketingu produktů Miller ve společnosti Molson Coors.
„Pokud máte rádi jeho chuť, ale chcete si na měsíc odpočinout od alkoholu, nabízíme perfektní způsob, jak si užít Miller Lite, aniž byste porušili jakákoli předsevzetí. Takový produkt je možná trochu nečekaný, ale jsme si jisti, že se naši fanoušci do jeho skvělé chuti s nádechem máty zamilují,“ dodala.
Ojedinělý produkt bude možné pořídit online. Jedna plechovka obsahující 40 bonbonů vyjde na pět dolarů (cca 112 korun), píše server amerického deníku USA Today.