Hlavní obsah

Pánský make-up hledá své místo na trhu

Novinky, vps

Většina populace si make-up spojuje se ženami, ale skutečnost je taková, že se po něm zvyšuje poptávka i u mužů, především v Asii. A velké značky se tento trend pokoušejí zachytit.

Toto video už bohužel nemůžeme přehrávat z důvodu vypršení internetové licence

BEZ KOMENTÁŘE: I muži používají v Jižní Koreji make-upVideo: Reuters

Článek

Zemí, kde je po pánském make-upu největší poptávka, je Jižní Korea. Rostoucí počet tamních mužů začíná zkoušet tužky na obočí, hydratační krémy nebo balzámy na rty, uvedla agentura Reuters. Tamní muži prý utratí za kosmetické přípravky desetkrát víc než Američané nebo třeba Francouzi.

„Jižní Korea je opravdu hlavním bodem pro značky, které se pokoušejí dostat na trh s pánským make-upem. Trhem, na který se tyto značky soustředí, je Asie,“ uvedla Sarah Whiteová, která se v Reuters zabývá luxusním zbožím.

Prosadit se snaží například značky jako Chanel nebo Estée Lauder, stále se však jedná o riskantní krok, protože podobné snahy se objevily již v minulosti a nedopadlo to dobře.

Tato snaha se ale může vyplatit, Reuters totiž uvádí, že hlavní příležitost leží v Číně, kde jeden z největších online prodejců letos zaznamenal 61procentní nárůst zájmu o pánské kosmetické produkty. V tamním trhu s kosmetikou se navíc točí zhruba 44 miliard dolarů a některé odhady očekávají, že v roce 2030 to bude dvojnásobek.

Související témata:

Výběr článků

Načítám