Článek
Naštěstí pro Sadu si nápadu všimli jiní a výroba by mohla začít v příštím roce. Kola bez paprsků jsou zakotvena na rámu malými kolečky, která umožňují pohyb ráfků a současně s tím udržují kola v rovnováze. Nejdůležitější jsou kolečka přenášející pohyb pedálů prostřednictvím tradičního řetězu.
„Důležité bylo používat normální kola s průměrem 26 palců, jako mají horská kola. Čím menší jsou kola, tím obtížnější je rovnováha,“ dodal vynálezce.
Hliník či karbon
Převodovka má dvě rychlosti. Rám se dá složit a nezabere pak více místa než deštník. Společně s oběma koly se vše dá složit do batohu anebo do malého zavazadla na kolečkách. S hliníkovým rámem výrobek váží deset kilogramů a cena by se měla pohybovat okolo 1500 eur, tedy asi 41 tisíc korun. Karbonový rám váží méně, ale cena by byla dvakrát vyšší.
„Za nabízenou kvalitu ta cena není vysoká,“ je přesvědčen Sada.