Článek
Naštěstí pro Sadu si nápadu všimli jiní a výroba by mohla začít v příštím roce. Kola bez paprsků jsou zakotvena na rámu malými kolečky, která umožňují pohyb ráfků a současně s tím udržují kola v rovnováze. Nejdůležitější jsou kolečka přenášející pohyb pedálů prostřednictvím tradičního řetězu.
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_F_F/JCRCAfp.jpeg?fl=cro,0,0,800,580%7Cres,1200,,1%7Cwebp,75)
Italův vynález si získává pozornost po celém světě.
„Důležité bylo používat normální kola s průměrem 26 palců, jako mají horská kola. Čím menší jsou kola, tím obtížnější je rovnováha,“ dodal vynálezce.
Hliník či karbon
Převodovka má dvě rychlosti. Rám se dá složit a nezabere pak více místa než deštník. Společně s oběma koly se vše dá složit do batohu anebo do malého zavazadla na kolečkách. S hliníkovým rámem výrobek váží deset kilogramů a cena by se měla pohybovat okolo 1500 eur, tedy asi 41 tisíc korun. Karbonový rám váží méně, ale cena by byla dvakrát vyšší.
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_F_F/EYNCAfq.jpeg?fl=cro,0,0,750,422%7Cres,1200,,1%7Cwebp,75)
Nové kolo je velké opravdu jen jako deštník
„Za nabízenou kvalitu ta cena není vysoká,“ je přesvědčen Sada.