Hlavní obsah

Máte na Instagramu hodně sledujících? V milánském sushi baru se najíte zdarma

Zajímavý koncept představil minulé pondělí milánský podnik s názvem This Is Not A Sushi Bar. Pokud jejich zákazník, který má na Instagramu velký počet sledujících, sdílí na sociální síti fotku svého pokrmu, nemusí za něj platit. Čím více sledujících host má, tím více chodů zdarma dostane, píše deník The Telegraph.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Pokud si v sushi baru chcete dopřát alespoň jeden chod zdarma, musíte mít na Instagramu nejméně tisíc sledujících. Uživatelé s pěti a více tisíci sledujícími mají nárok na dva chody gratis a influenceři, které sleduje 100 tisíc lidí a víc, dostanou jako pozornost podniku celou objednávku.

Mít dostatečné množství sledujících ale nestačí. Kromě toho musíte na svém instagramovém profilu sdílet fotografii objednaného pokrmu a přidat k ní hashtag #thisisnotasushibar.

„Nápad má dva cíle. Inovativním způsobem zvýšit spotřebu a začlenit do toho naše klienty. Sociální média formují naše životy, ať už se nám to líbí, nebo ne a my se je snažíme využít," vysvětlil majitel sushi baru Matteo Pittarello.

Související témata:

Výběr článků

Načítám