Článek
Svíčky vznikly ve spolupráci ginové značky Collagin s výrobcem svíček Compass Candless. Tvar je stejný jako u lahve ginu, přičemž jedna svíčka má vůni ginu s tonikem a druhá, která se jmenuje Rose, vychází z růžového ginu značky.
Každá svíčka podle výrobce vydrží hořet 50 hodin a stojí 25 liber (715 korun). Koupit se dá i v setu s ginem za 60 liber (1715 korun). Zatím vzniklo jen malé množství, ale ze slov zakladatelů firmy lze vyčíst, že se jednalo především o zkoušku, zda takový produkt může uspět.
Collagin není žádným tradičním producentem ginu, je to značka, která se veze na současné obrovské popularitě ginu. Asi i proto v nabídce nechybí růžový gin, jenž je momentálně u mainstreamových spotřebitelů v kurzu. Značka existuje od roku 2017 a letos získala v pořadu Dragon’s Den (v ČR se vysílal jako Den D) investici ve výši 50 tisíc liber na mezinárodní expanzi.
Jednou ze složek používaných při destilaci tohoto ginu je i kolagen, který se mimo jiné využívá i v kosmetice. Značka proto zpočátku tvrdila, že její produkty jsou „omlazující“ a obsahují „byliny proti stárnutí“, od čehož ale po stížnostech musela upustit.