Článek
Značky Glenmorangie a Thomas Pink se mohou chlubit bohatou historií, podle všeho ale myslí i na budoucnost a přišly se zajímavým nápadem, jak podpořit prodej svých produktů. Právě s odkazem na historii obou slavných značek spatřily světlo světa tři odlišné sady; v každé z nich je tato sladová whisky v páru s košilí Thomas Pink v duchu "Klasického gentlemana", "Maximálního perfekcionisty" a "Náročného dobrodruha".
Sada Klasický gentleman nabízí Glenmorangie Original spolu s bílou košilí Classic White Shirt. Whisky má elegantní květinovou chuť, tolik typickou pro celý sortiment této destilérky, zatímco košile tvoří důvěryhodný základ ve skříni každého muže.
Náročného dobrodruha charakterizuje Lasanta Sherry Cask Finish, 12letá čistá sladová whisky speciálně zrající v sudech Oloroso Sherry, v páru s pruhovanou košilí z kolekce Bengal Stripe Shirt značky Thomas Pink, která odkazuje na barevné látky Východní Indie.
Akci spustí v New Yorku
Sadu Maximálního perfekcionisty pak tvoří Glenmorangie Signet, klenot v koruně této značky a košile Thomas Pink z řady Imperial Collection, výrobek, jenž je podle značky kombinací řemesla dovedeného k naprosté dokonalosti a nejkvalitnějšího materiálu, jaký mohou vůbec nabídnout.
Svou spolupráci budou obě značky prezentovat během exkluzivní nákupní akce v obchodním domě Thomas Pink v New Yorku, který je jeho vlajkovou lodí. Hosté se seznámí s nabízenými sadami a okusí i něco z nabídky Glenmorangie.
Vlastní sady budou k dostání v Rezerve baru až do konce dubna; sada Klasický gentleman se bude prodávat za 234 dolarů (4600 Kč), Náročný dobrodruh za 269 dolarů (5300 Kč), zatímco Maximální perfekcionista přijde na 579 dolarů (11 400 Kč). Všechny sady mohou být skvělým dárkem pro speciálního muže vašeho života, ať již to je zbožňovaný otec, manžel nebo bratr.