Hlavní obsah

Chuť prázdnoty? Japonská společnost vyrobila bonbóny bez chuti

Japonský obchodní řetězec Lawson přišel na trh s bonbóny, které se vyznačují zajímavým rysem - nemají žádnou chuť. Mají sloužit lidem, kteří bonbóny používají, aby jim nevysychala ústa, ale nevyhovují jim tradiční výrazné příchutě, píše server Oddity Central.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto.

Článek

Nový produkt jednoho z největších japonských obchodních řetězců s názvem „Aji no Shinai? Ame“ (v překladu „Bez chuti? Bonbóny“) obsahuje pouze dvě složky: syntetickou náhražku cukru polydextrózu a organickou náhražku cukru erytritol.

A je opravdu zcela bez chuti, jak japonská společnost uvádí? Podle serveru SoraNews24 k tomu bonbóny skutečně nemají daleko, ovšem jemné náznaky chuti lze při cucání bonbónu přesto zaznamenat.

Mají prý velmi slabé aroma, které lze přirovnat k naředěnému sportovnímu nápoji, a znatelný je rovněž náznak sladkosti srovnatelný s bílou rýží.

Nejlepší sýr roku pochází ze Švýcarska, rozplývá se na jazyku

Lifestyle

A jaký byl vlastně důvod bonbóny, které nemají téměř žádnou chuť, vyrobit? Podle výrobců mají sloužit lidem, kteří bonbóny používají převážně z důvodů, aby jim nevysychala ústa, ale nevyhovují jim tradiční výrazně sladké či kyselé příchutě.

Jestli novinka najde své stálé místo na trhu, je prozatím otázkou. Balení se sedmi bonbóny je aktuálně v Japonsku k dostání za 189 jenů (zhruba 32 korun).

Výběr článků

Načítám