Článek
Nový trend s názvem Tinder de Hacendado (narážka na seznamovací aplikaci Tinder a Hacendado – značku finančně dostupnějších výrobků španělského řetězce Mercadona, v němž seznamování probíhá) vznikl jak jinak než na sociálních sítích, kde se v posledních dnech stal virálním.
Pravidla seznamování jsou jednoduchá. Máte-li zájem navázat kontakt, zajděte mezi sedmou a osmou hodinou večerní do zmíněného obchodu s potravinami, jehož pobočky se nacházejí po celém Španělsku, vložte do svého nákupního vozíku ananas vzhůru nohama a přesuňte se do sekce s vínem.
Pakliže v těchto prostorech do vašeho vozíku narazí někdo, kdo má v tom svém rovněž ananas, má o vás evidentně zájem. Do vozíků těch, kteří se vám zamlouvají, pochopitelně můžete narážet i vy.
Chcete nezávazný vztah? Sáhněte po konzervách
Aby byly hranice vymezeny dostatečně jasně, existuje kromě ananasu více skrytých kódů s rozličnými významy. Jak píše server Diario AS, pokud hledáte vážný vztah, neměla by ve vašem vozíku chybět čokoláda, salát a mražená pizza. Jestli naopak toužíte po neformálním setkání, sáhněte po konzervách, zavařeninách a luštěninách.
@marionateres Ni Tinder, ni Bumble, Mercadona!!! #humor #mercadona #ligar #horadeligarenmercadona
♬ sonido original - MarionaTeres
Chybu neuděláte, ani pokud vám budou v ruce cinkat klíče, což je další indikátor toho, že účel vaší návštěvy Mercadony sahá nad rámec nákupu. Další vhodnou praktikou, jak upoutat pozornost osoby, která je vám sympatická, pak může být i „náhodné“ umístění sklenice gazpacha do jejího vozíku.
Jakkoliv jde dle množství sdílených videí na sociálních sítích o velmi populární trend, otázkou zůstává, zda už se tímto způsobem někomu skutečně podařilo navázat bližší spojení. Z mnohých záběrů se totiž zdá, že jde spíše o zábavu než o cokoliv jiného.