Hlavní obsah

V hlavní roli ananas. Španělsko zachvátila nová seznamovací technika

Najít si partnera lze mnohými způsoby. Jakkoliv jsou v poslední době velmi oblíbené především různé seznamovací aplikace, ve Španělsku teď frčí zcela jiný trend. Lidé se zájmem seznámit se tam ve specifickou hodinu chodí do jednoho řetězce supermarketů a navzájem do sebe vrážejí nákupními vozíky. Poznávacím znakem zájmu o seznámení je přitom ananas.

Foto: Profimedia.cz

Máte na dovolené ve Španělsku v nákupním vozíku ananas? Tak očekávejte, že vám do něj dost možná někdo vrazí a bude se chtít seznamovat.

Článek

Nový trend s názvem Tinder de Hacendado (narážka na seznamovací aplikaci Tinder a Hacendado – značku finančně dostupnějších výrobků španělského řetězce Mercadona, v němž seznamování probíhá) vznikl jak jinak než na sociálních sítích, kde se v posledních dnech stal virálním.

Pravidla seznamování jsou jednoduchá. Máte-li zájem navázat kontakt, zajděte mezi sedmou a osmou hodinou večerní do zmíněného obchodu s potravinami, jehož pobočky se nacházejí po celém Španělsku, vložte do svého nákupního vozíku ananas vzhůru nohama a přesuňte se do sekce s vínem.

Pakliže v těchto prostorech do vašeho vozíku narazí někdo, kdo má v tom svém rovněž ananas, má o vás evidentně zájem. Do vozíků těch, kteří se vám zamlouvají, pochopitelně můžete narážet i vy.

Chcete nezávazný vztah? Sáhněte po konzervách

Aby byly hranice vymezeny dostatečně jasně, existuje kromě ananasu více skrytých kódů s rozličnými významy. Jak píše server Diario AS, pokud hledáte vážný vztah, neměla by ve vašem vozíku chybět čokoláda, salát a mražená pizza. Jestli naopak toužíte po neformálním setkání, sáhněte po konzervách, zavařeninách a luštěninách.

@marionateres

Ni Tinder, ni Bumble, Mercadona!!! #humor #mercadona #ligar #horadeligarenmercadona

♬ sonido original - MarionaTeres

Chybu neuděláte, ani pokud vám budou v ruce cinkat klíče, což je další indikátor toho, že účel vaší návštěvy Mercadony sahá nad rámec nákupu. Další vhodnou praktikou, jak upoutat pozornost osoby, která je vám sympatická, pak může být i „náhodné“ umístění sklenice gazpacha do jejího vozíku.

Jakkoliv jde dle množství sdílených videí na sociálních sítích o velmi populární trend, otázkou zůstává, zda už se tímto způsobem někomu skutečně podařilo navázat bližší spojení. Z mnohých záběrů se totiž zdá, že jde spíše o zábavu než o cokoliv jiného.

Anketa

Dovedete si představit seznamování v obchodě s potravinami prostřednictvím ananasu?
Jasně, proč ne?
84,1 %
V obchodě možná, ale určitě ne tímto způsobem.
6,9 %
Určitě ne, jsem zastáncem jiných metod.
9 %
Celkem hlasovalo 5608 čtenářů.

Jak se dnes seznamujeme? Těžko. Vedení převzaly online aplikace a vztahů ubývá

Sex a vztahy
Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám