Článek
Poté, co módní dům Chanel na jaře opustila kreativní ředitelka Virginie Viardová, stojí za nejnovější kolekcí tým tvůrců z Creative Studia. Možná i proto se celá přehlídka nesla v duchu lehkosti a svěžesti reálného světa, oplývající jednoduchostí střihů a zároveň francouzskou nonšalancí.
Na přehlídkovém mole tak nechyběly na míru šité tvídové kostýmky, volné džínové kalhoty či krásné šaty s plizovanými sukněmi, které zvýraznily černé kožené opasky nošené nízko na bocích. Na sex-appealu pak modelkám dodaly průsvitné šaty, sukně, ultrakrátké pastelové šortky či topy s dlouhými rukávy dotvářející obraz kápě.
Všechny tyto outfity doplňovaly lehké pláště s třásněmi a mašlemi. Některé modelky měly na bocích slunečních brýlí doplňky připomínající chomáče peří, jiné v rukou držely značkové kabelky Chanel.
Přehlídku Victorie Beckhamové na pařížském týdnu módy ovládly průsvitné materiály a minimalismus
Americká modelka a herečka Danielle Riley Keoughová, která uvedla celou show, byla oblečená celá v černém, měla vzdušnou pelerínu a boty na stříbrné platformě s vysokými podpatky. Její chůzi po mole doprovázel hit z roku 1984 When Doves Cry od zpěváka Prince.
Příznivci značky si jistě všimli, že je tato kolekce mnohem svobodnější a nezatížená minulostí, jak tomu bylo u některých předchozích kolekcí. Tvůrci chtěli všem ukázat, že nošení luxusu nemusí být jen o jevištních pózách, ale i o tom, že v tomto oblečení můžete žít skutečné životy.