Článek
Světově proslulá značka Gucci, která představuje synonymum pro eleganci, kvalitu a italský styl, nesměla chybět na Fashion Weeku v Miláně. Její ikonické logo, které představují dvě propletená písmena G podle zakladatele Guccia Gucciho, se navíc stalo předlohou pro tvar přehlídkového mola v prostorách party klubu Superstudio Maxi na jihu milánské metropole a odráželo se v zrcadlech na stropě.
V hlavní roli kožešina, kůže i krajka
Přestože je momentálně módní dům Gucci bez kreativního ředitele, který před pár týdny odešel, předvedl kreativní tým velmi pestrou podívanou plnou barev, typických pro podzimní sezonu, ve spojení s ikonickými prvky, jako jsou kabelky i kovové spony ve tvaru koňského udidla. Ty jsou odkazem k založení značky, která se ve svých začátcích věnovala výrobě vybavení pro koně a cestovních zavazadel. Kovové prvky se objevily v kolekci ovšem nejen na kabelkách, ale i páscích a řetízcích.
Stejně jako u mnoha jiných značek, které na týdnech módy představují během února trendy na následující sezonu, kralovala na přehlídce Gucci kůže, samet, kožešina a krajka. K vidění byly mini šaty áčkového střihu ve stylu Twiggy, doplněné o hedvábné šátky uvázané přes baseballovou čepici, komplet z lakované kůže v pastelovém odstínu baby pink i průsvitné krajkové a flitrové midi sukně s nižším pasem v kombinaci s neutrálnějšími svetry s dlouhým rukávem.
Co se týče barev, nechyběly jasné akcenty oranžové, zelené a fialové, které oživily tlumené formální oblečení.