Hlavní obsah

Výroční ceny v televizi moc nelákají

Novinky, Eva Zajíčková

Je nabíledni, proč se pořadatelé výročních uměleckých cen snaží dostat na televizní obrazovku v přímém přenosu: ceny, umělci i sponzoři získávají popularitu. Jenže téměř dvouhodinové předávání cen, ať už s doprovodným vtipkováním na jedné nebo s patosem a teatrálností na straně druhé, zřejmě nemůže patřit k divácky nejatraktivnějším pořadům.

Článek

Výsledky měření sledovanosti to potvrdily v minulých dnech hned dvakrát po sobě: čtvrteční přenos z hudebních cen Anděl 2002 sledovalo na Nově necelých 23% diváků (asi 884 tisíc lidí), sobotní přenos z Thálie 2002 na ČT 1 zaujal 21% televizního publika (zhruba 800 tisíc lidí).

Anděly potopila ČT1 seriálem Četnické humoresky (55% diváků) a Thálie na oplátku novácká Go Go Šou (56% diváků). Veřejnoprávní televize zaujala ještě menší publikum v neděli večer, kdy odvysílala premiéru původní inscenace Město bez dechu. Dívalo se necelých 17% diváků.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám