Článek
Bývalý člen Beatles Paul McCartney, jehož koncerty jsou v posledním roce komerčně vůbec nejúspěšnější, se mezi zveřejněnou dvacítkou ani neobjevil.
U2 jasně v čele
Hlasování potvrdilo výjimečné postavení U2, kteří se mezi nejlepší kapely dostali v polovině osmdesátých let a tento post si stále udržují, což ukázalo i poslední turné Elevation, zachycené na DVD. Ze jejich nejlepší koncertní desku je však stále považováno mini album Under Blood Red Sky z poloviny osmdesátých let, přestože skupina vydala ještě další, zčásti živý záznam Rattle And Hum. Za nejlepší turné je považováno The Zoo TV z let 1992-3.
Velká show není podmínkou
Překvapivá je druhá pozice Radiohead, protože jde o kapelu, která si nelibuje ve velkých show, dává přednost menším intimnějším sálům, které více vyhovují její teskné hudbě. Poslední alba skupiny jsou přitom natolik propracovaná, že je jen s obtížemi lze přenést na koncertní pódia. Úspěch vynikajících introvertních zpěvaček, křehké Tori Amos a syrové a temné PJ Harvey, jen potvrdil, že velká show není nutností, že koncert může zaujmout i bez ní.
Americký pohled
Třetí pozice Bon Jovi ukazuje, jak se liší americký vkus od evropského. Melodický stadiónový metal s hymnickými refrény má v zámoří mnohem větší popularitu, v Evropě by rozhodně dali přednost až sedmé Metallice. Ryze americkou záležitostí jsou také epigoni Grateful Dead Phish. Také Dave Matthews Band je populárnější v USA.
I Roots jsou známějí v USA, kde má hip hop největší zázemí. Jde ovšem o jedny z nejlepších představitelů stylu, kteří používají živých nástrojů a čerpají z jazzu.
Mezi zvolenými nechybějí ani koncertní matadoři, jejichž vystoupení jsou vždy zárukou kvality, ovšem jak Bob Dylan, tak Bruce Springsteen, stejně jako Rolling Stones nebo Red Hot Chili Peppers a Pearl Jam skončili až v druhé desítce. Předstihli je nejen electrothrashoví Nine Inch Nails, jejichž Fragility v2.0 Tour je přiblížilo k rocku.
Nejlepší živá alba
V anketě o nejlepší živé album všech dob zvítězilo Sex Machine od Jamese Browna před Live At Winterland od Jimiho Hendrixe a Live/Dead od The Grateful Dead. Překvapivě tedy desky staré několik desetiletí.
Aby hlasování nemohlo býti zpochybněno, časopis svým čtenářům napsal email, na který mohli odpovědět.