Hlavní obsah

Sledovanost druhé řady Hry na oliheň zlomila rekord. Třetí uvede Netflix ještě letos

1:18
1:18

Poslechněte si tento článek

Jihokorejský seriálový hit Hra na oliheň láme rekordy. Druhou řadu zhlédlo za první týden od premiéry 68 milionů diváků. Ve dvaadevadesáti zemích se vyšplhala do čela žebříčku sledovanosti videotéky Netflix. Předcházela tomu masivní reklamní kampaň, která se uskutečnila také v Česku, kde se pohybovali ikoničtí strážci v růžovém maskování.

Trailer druhé řady seriálu Hra na oliheňVideo: Netflix

Článek

Lákavá hra, která může skončit vítězstvím, anebo smrtí, se po třech letech vrátila na streamovací službu. Netflix vypustil 26. prosince naráz všech sedm nových epizod, pod které se znovu podepsal tvůrce původní série Dong-hyeok Hwang.

Ač platforma zatím nezveřejnila oficiální datum premiéry následující řady, která má vyjít ještě letos, termín nejspíš omylem vyzradila v jednom z videí korejské odnože Netflixu. Sedm dílů třetí série by na ni mělo vstoupit 27. června, jak informoval americký Forbes.

Budoucí řada má dějově navázat bezprostředně na konec druhé série, kdy protagonista Seong Gi Hun vyvolal vzpouru, která vedla k tragickým důsledkům. Natáčení obou řad se uskutečnilo souběžně, Hwang pak pouze čtrnáct vzniklých epizod rozdělil vedví.

Michaela Lee: Hra na oliheň? Každá z postav reprezentuje skupinu lidí v korejské společnosti

TV a streaming

Netflix chystá zážitkové domy podle svých filmů

TV a streaming
Související témata:

Výběr článků

Načítám