Článek
Informaci o fenomenálním úspěchu zveřejnila americká média s odkazem na průzkum společnosti Per Nilsen, který mapoval týden od 23. do 29. prosince.
Hra na oliheň tak byla oproti jiným projektům v „nevýhodě“. Čísla v jejím případě totiž mapují jen čtyři dny, jak podotýká web Collider, navíc jen v USA. Podle něj by byla sledovanost jistě mnohem vyšší, kdyby se do statistik započetl celý svět.
Jen na okraj, pokračování Hry na oliheň bodovalo výrazně i v Česku a stále je u nás velmi úspěšné. Aktuálně mu mezi TV seriály patří druhá příčka.
Konec roku u obrazovek
Podle webu Variety je prosincový rekord důsledkem toho, že si lidé pouštěli vedle druhé série také tu první. Podotýká, že na pokračování připadají čtyři miliardy minut. Vypadá to tedy, že si nové díly Hry na oliheň pouštěli hlavně fanoušci první série.
Anketa
Shromážděná data také vypovídají o tom, jak američtí diváci koncem roku svůj volný čas často trávili. U počítačů a televizí. Miliardu zhlédnutých minut vykázaly poslední prosincový týden na platformách také jiné seriály, mimo jiné další projekt Netflixu, šestá série Virgin River, která měla premiéru 19. prosince 2024.
Americké weby si také všímají toho, že pokračování Hry na oliheň má nižší hodnocení na odborných stránkách než první série. Jak dodávají, pravděpodobně zmizel „moment překvapení“, na což diváci v recenzích reagují třeba na Rotten Tomatoes. Zatímco první sérii ocenili průměrně 95 procenty, druhou už „jen“ 82 procenty.