Článek
A hned na začátku je jasné, že to bude zase dobrá jízda. Brněnské vysílání bylo nahrazeno ostravským, ale to se moc neujalo. Kurš (Jan Kolařík) leží v nemocnici v kómatu, a tak se hledá jeho zástupce.
Plán je jasný, musí to být režisér, který je v osobním bankrotu a nachází se momentálně v okruhu padesáti kilometrů v okolí Brna. Tam je na chatě Václav Marhoul, který točí krásné, hodnotné, černobílé, širokoúhlé a nevýdělečné filmy. „Ale hodnotné!“ jak sám říká. Jeho angažmá v Brně však skončí velmi rychle, když přijde o ukazováček.
Jan Prušinovský: Byl jsem vždycky fanoušek periferie
Režie ranního vysílání se tedy ujme produkční Šmarda (Vojtěch Hrabák). Ale asi jen na chvíli. Nic totiž nedokáže Kurše probrat z kómatu, ale když si sestřička pustí pořad Dobré ráno, náhle procitne.
Režisér a scenárista Jan Prušinovský natočil pokračování ve stejném duchu absurdních komických situací jako v první řadě. Nebere si servítky a na stejné vlně s ním jedou všichni zúčastnění, včetně jeho kolegy Václava Marhoula. Nakonec, jak říká šéf brněnského studia Plíhal (Dušan Hřebíček): „Na Kavkách už je z toho historka. Prej v Brně děláme z režisérů kriply. Z Kurše je Masaryk, Marhoul teď nemůže vyjádřit občanský názor.“ Dobré ráno, Brno! potěší a pobaví bez omezení.