Hlavní obsah

Talentmania těsně porazila Česko Slovensko má talent

Novinky, Stanislav Dvořák

V neděli večer spustily televize Nova a Prima dvě podobné reality show - Talentmanii a Česko Slovensko má talent. Závod o sledovanost dopadl velmi těsně, podle informací Novinek sledovalo Talentmanii na Nově 1,336 miliónu diváků, zatímco pořad Česko Slovensko má talent na Primě sledovalo 1,140 miliónu lidí.

Článek

Na vyšší sledovanost Talentmanie mohla mít vliv i delší stopáž pořadu, než tomu bylo u jeho konkurenta.

"Česko Slovensko má talent mělo celkový průměrný podíl na trhu 29,88 %. V cílové skupině Dospělí 15+ po odečtení reklamních breaků dokonce 32,99 %. Pořad jednoznačně zaujal mladší cílovou skupinu Dospělí 15–24, kdy byl celkový průměrný share pořadu 42,51 %," dodala mluvčí Primy Jana Kocová.

Foto: ATO, TV Prima, Novinky

"Přineslo to uspokojující výsledky," sdělila Novinkám Michaela Fričová z Novy, která nechtěla podrobněji rozebírat, jestli čísla přesně splnila, či snad překonala očekávání televize.

Talentmania začínala s více než dvojnásobným podílem sledovanosti, ale v průběhu vysílání spíše mírně klesala, zatímco pořad Česko Slovensko má talent mírně stoupal.

Výběr článků

Načítám