Článek
Oproti prvnímu dílu zaznamenaly obě show mírný pokles. Minule sledovalo Talentmanii na Nově 1,336 miliónu diváků, zatímco pořad Česko Slovensko má talent na Primě sledovalo 1,140 miliónu lidí.
"Show Talentmania si v cílové skupině diváků starších 15 let nenechalo v neděli ujít 1,126 miliónu diváků v České republice. Na slovenské straně to bylo 771 tisíc diváků starších dvanácti let," sdělila Michaela Fričová z Novy. Pořad vysílá také slovenská Markíza.
"Druhý díl show Česko Slovensko má talent sledovalo v cílové skupině Dospělí 15–54 průměrně 10,5 % populace a v době jejího vysílání byla v této cílové skupině absolutním leaderem na trhu s podílem 27,57 %. V cílové skupině Dospělí 15+ sledovalo soutěž 1,041 miliónu diváků a v nejsledovanější minutě vidělo soutěž 1 488 000 diváků s 37 % podílu na trhu," uvedla mluvčí Primy Jana Kocová.
Slabší byl páteční nástup Show Jana Krause, která navazuje na dřívější Uvolněte se, prosím. Premiérový první díl s hosty ministrem dopravy Vítem Bártou, zpěvačkou Klárou Vytiskovou a fakírem Petrem Fiedorem sledovalo 0,69 miliónu diváků v cílové skupině D15+.