Hlavní obsah

Šmejdi ubrali diváky nováckému seriálu

Úterní premiéra televizního dokumentu Šmejdi o nehorázných praktikách, které používají prodejci na předváděcích akcích vůči seniorům, dokázala nejen přitáhnou k programu ČT 1 pozornost 1,17 mil. diváků, ale i ubrat diváky Nově.

Foto: Aerofilms

Z filmu Šmejdi

Článek

Seriál Novy Ordinace v růžové zahradě II. sledovalo 1,6 mil. diváků, jindy to bývá kolem 1,8 mil. diváků. Sugestivní dokument ČT natáčený většinou skrytou kamerou přitáhl i mladší diváky ve věku od 15 do 54 let, dívalo se jich kolem 26 procent.

V Česku stále působí několik set firem, které se zabývají nabídkou a prodejem zboží v předváděcích akcích, i když ty největší republiku už opouštějí. Denní tržby na předváděčkách se pohybují mezi 700 000 a 800 000 Kč. V pořadu České televize Otázky Václava Moravce to v září uvedl ředitel České obchodní inspekce (ČOI) Vladimír Velčovský.

Související témata:

Související články

Proti šmejdům bojují i sami obchodníci

Předražené hrnce, deky nebo kuchyňské náčiní na předváděcích akcích, k jehož koupi jsou senioři nuceni nevybíravými prostředky. Podomní obchodníci, kteří se...

Výběr článků

Načítám