Článek
● Rozhovor sochaře Pavla Karouse s výtvarníkem Františkem Skálou o politickém i jiném umění; o Skálově tvorbě za minulého režimu ve skupinách Bude konec světa či Tvrdohlaví, ale i o privatizaci v devadesátých letech, současné angažovanosti nebo o tom, proč zakřičet si na demonstraci nestačí
● Esej Jiřího Přibáně o umění v éře prázdnoty, o pomíjivosti a zároveň přesahu našeho bytí, o neutuchající lidské potřebě tento rozpor umělecky zachycovat a také o vkusu lidí v době hypermodernity; esej je zároveň doprovodným textem k výstavě Vanitas v pražské galerii DOX
● Recenzi Zdeňka Staszka na dokumentární sérii Raoula Pecka Exterminate All the Brutes (Stručné dějiny vyhlazování); proč máme sklon přehlížet, že podmínkou vzniku dominance západní civilizace byla genocida, a proč je potřeba změnit dějinný narativ, ačkoli to bude bolet?
● Text Aleny Zemančíkové o rumunském dokumentu Alexandera Nanaua Kolektiv, oceněném Evropskou filmovou cenou i dvěma oscarovými nominacemi; jak tragický požár hudebního klubu obnažil problémy rumunského zdravotnictví i celé společnosti a proč se ve filmu můžeme poznat i my?
● Sloupek Petra Fischera o publikaci výtvarníka Jiřího Davida Vizuály/No exit, knižním vydání Davidových ilustrací k esejům v Salonu; v čem spočívá výhoda myšlení obrazem oproti myšlení slovem a jak nejlépe rozetnout bariéry umělých názorových bublin – neboli jak mluvit „s jiným a s jinými“?
● Pozvánku na výstavu malíře Jaroslava Valečky Severní vítr je krutý, která probíhá v Alšově jihočeské galerii ve Wortnerově domě v Českých Budějovicích