Článek
• literární reportáž spisovatelky a hispanistky Markéty Pilátové ze španělského festivalu FLIPAS určeného lidem na okraji společnosti; jak vězni, imigranti a chudí obyvatelé periferií reagují na setkání s literaturou či malbou a proč se z festivalu pořádaného „novodobým donem Quijotem“ stává laboratoř naděje?
• vzpomínku Štěpána Černouška na nedávno zesnulou Taťjanu Bajevovou, jednu z „osmi statečných“, kteří na Rudém náměstí v srpnu 1968 protestovali proti okupaci Československa; proč je podstatné připomínat její životní příběh právě nyní, kdy Rusko krutě trestá účastníky protiválečných protestů?
• recenzi Aleše Palána na knihu německého lesníka Wolfganga Schreila Kuna jménem Lotta; jak vypadá soužití s divokou kunou v šumavských lesích, v čem se Lotta podobá lvici Else, čím dá vzpomenout na Konrada Lorenze či Jane Goodallovou – a proč v české literatuře nemáme tradici knih o soužití s divokými zvířaty?

Z knihy Kuna jménem Lotta
• sloupek Zuzany Válkové o tom, jak přistupovat k tělesné tloušťce; proč bychom si nedovolili dát na internet nahé fotky otylého chlapa z hospody, který si devastuje tělo „chlastem, tukem a solí“ – ale zveřejnění nahých fotek těhotných žen považuje přinejmenším jeden pražský porodník za prospěšné?
• krátké glosy o nových knihách; jsou to publikace Chaty: architektura za branou každodennosti, román Věk rudých mravenců, jehož autorkou je ukrajinská spisovatelka Taňa Pjankova, špionážní román Johna le Carrého Ctihodný školáček, sbírka básní Matěje Hájka Familiární diagnóza a pojednání Vratislava Effenbergera o surrealismu Modely a metody
Rusové udeřili na Kyjev balistickými raketami. Medvěděv hned přispěchal s cynickým komentářem

Zelenskyj: Navrhnu Putinovi přímou výměnu území
