Článek
● Rozhovor s režisérem Janem Prušinovským nad jeho novým filmem Grand Prix; jak nakopnout žánr české komedie, v čem spočívají problémy současné filmové kritiky, jak se změnily návyky filmařů v éře streamovacích platforem a proč je i v komerční tvorbě nakonec nejdůležitější „zapálení pro film“?
● Spisovatelka, architektka a urbanistka Anna Beata Háblová se v devátém dílu cyklu literárních reportáží České bolesti ptá, jak často myslíme na klimatickou krizi, jak se na jejím řešení může podílet každý z nás a jak na environmentální témata reaguje například architektura
● Recenzi Kateřiny Čopjakové na knihu Jana Němce Liliputin. Povídky z války; proč je těžké psát o válce bez osobní zkušenosti, v čem spočívají úskalí autorova vciťování se do osudů Ukrajinců zasažených ruskou agresí a jak by se spisovatelé mohli inspirovat prací novinářů?
● Recenzi Štěpána Kučery na desku Roberta Křesťana a Druhé trávy nazvanou Díl druhý; proč album svým konceptem připomíná „hudební román“, jak se Křesťanovi daří hledat ztracený čas a jak na nahrávce povstává hudba z přírodnin a lidské struktury z divočiny?
● Sloupek Štefana Švece o tom, že možná skutečnými aktéry dějin nejsme my lidé, ale místa; třeba i proto se na pražském náměstí I. P. Pavlova drží atmosféra z dob, kdy se tam konaly prasečí trhy, a třeba i proto jsou „krvavé země“ jako Ukrajina či Bělorusko odsouzeny ke krutým dramatům
• krátkou glosu Miroslava Stuchlého o Zpívající knize, souborném vydání písňových textů Jana Buriana