Článek
• „Charkovské monology pod palbou“, literární reportáž spisovatele a fotografa Igora Malijevského ze současného válečného Charkova: „Jestli chcete vidět, kolik nás tu přesně zůstalo, tak musíte počkat do večera. I v tom domě, kterým proletěla bomba naskrz, ještě bydlí lidé, no jasně, večer tam v přízemí svítí světlo…“
• rozhovor s výtvarnicí a psychoterapeutkou Kamilou Ženatou nad její výstavou Moje boty, tvoje boty; proč v ní tvůrkyně dala prostor nejen dalším umělkyním, ale i jejich matkám, dcerám a vnučkám a jak podle ní může umění uzdravovat nejenom rodinné a mezigenerační vztahy?

Kamila Ženatá
• recenzi Aleše Palána na novelu Jiřího Březiny Labuť a lovec; jak se etablovanému autorovi detektivek podařila literární cesta do pravěku, jaké výzvy musí spisovatel překonat, když píše o prehistorických lovcích a sběračích, a proč mají Březinovi hrdinové blíž k literárním postavám Vladimíra Körnera než Eduarda Štorcha?
• ohlédnutí amerikanistky Hany Ulmanové za nedávno zesnulým spisovatelem Paulem Austerem; jak se stalo, že se Auster stal ve Francii natolik kultovním autorem, že jeho romány nadšení čtenáři kradli v knihkupectvích – a proč byl v rozpacích z popularity své Newyorské trilogie?
• krátké glosy o třech knihách; jsou to próza Ivy Hadj Moussy Těžké duše, sbírka esejů a črt Igora Pomeranceva Můj první kryt a román Zena Dostála Soukromá trestní obžaloba
Rusko chce vyhnat obyvatele Charkova
