Článek
Box s deseti cédéčky startuje záznam představení Návštěvní den 5, připravovaného ještě za života Jiřího Grossmanna. Oba tvůrci předpokládali, že se Grossmann vrátí z nemocnice zdráv a bude na jevišti pokračovat. On ale zemřel a zdrcený Šimek chtěl skončit s divadlem a vrátit se k původní profesi učitele.
Režisér Ján Roháč jej však přemluvil a Šimek brzy objevil Luďka Sobotu, člena souboru libereckého Studia Ypsilon. Společně pak v Semaforu rozvíjeli princip improvizovaných dialogů. Pedagoga Šimka a roztržitého Sobotu brzy doplnil Petr Nárožný v roli inspicienta. Vznikla tak trojice, jež si okamžitě získala publikum Semaforu.

Sobota, Šimek a Nárožný na snímku ze sedmdesátých let.
Její pořady z let 1971 až 1977 jsou zaznamenány na právě vycházejících kompaktních discích.