Hlavní obsah

Paul McCartney se jako první upsal kavárenskému řetězci Starbucks

LONDÝN

Britský zpěvák a skladatel Paul McCartney se jako první umělec upsal hudební značce spadající pod řetězec kaváren Starbucks. Tato společnost pod značkou Hear Music dosud vydávala pouze alba licencovaných písní.

Článek

McCartney na středeční výroční schůzi Starbucks řekl, že jeho nové album by mělo vyjít na začátku června. Dodal, že hudba na albu bude velmi osobní a bude se týkat minulosti i přítomnosti.

Člen bývalé skupiny Beatles se prý těší i na to, že osloví publikum jiným způsobem, než byl dosud zvyklý. Starbucks má ve světě 13 000 provozoven, včetně "hybridních" kaváren, kde si zákazníci mohou koupit muziku a vypálit si ji na CD.

Podle Glena Barrose, prezidenta společnosti Concord Music Group, která je partnerem Hear Music, by umělce mohlo k této značce lákat především velké publikum. "Je to velmi mocná nová platforma, díky které můžete oslovit 44 miliónů zákazníků týdně," řekl Barros.

Výběr článků

Načítám