Článek
Praha se tak stane vůbec prvním zahraničním místem od světové premiéry ve Francii, kde diváci představení uvidí. Gulko, kterého české publikum zná, vytvořil nový projekt pro šest herců - akrobaty, žongléra, klauna i zpěvačku, oznámil mluvčí festivalu Jiří Sedlák.
Praha se tak stane vůbec prvním zahraničním místem od světové premiéry ve Francii, kde diváci představení uvidí. Gulko, kterého české publikum zná, vytvořil nový projekt pro šest herců - akrobaty, žongléra, klauna i zpěvačku, oznámil mluvčí festivalu Jiří Sedlák.
Praha se tak stane vůbec prvním zahraničním místem od světové premiéry ve Francii, kde diváci představení uvidí. Gulko, kterého české publikum zná, vytvořil nový projekt pro šest herců - akrobaty, žongléra, klauna i zpěvačku, oznámil mluvčí festivalu Jiří Sedlák. "Představení zavede diváky na cestu, kde se snoubí přízračné sny, mystické obrazy, cirkusová magie a dovednosti s hlubším filosofickým poselstvím," uvedl v tiskové zprávě ředitel festivalu Jiří Turek. Gulko si svým typickým způsobem v tomto představení hraje s paralelou mezi cirkusem, otáčivými pohyby, kulatými o oblými věcmi a slovem revoluce. Zkoumá techniky rotace jako dervišské tance, dynamiku kola nebo nestabilní povrchy.
Praha se tak stane vůbec prvním zahraničním místem od světové premiéry ve Francii, kde diváci představení uvidí. Gulko, kterého české publikum zná, vytvořil nový projekt pro šest herců - akrobaty, žongléra, klauna i zpěvačku, oznámil mluvčí festivalu Jiří Sedlák. "Představení zavede diváky na cestu, kde se snoubí přízračné sny, mystické obrazy, cirkusová magie a dovednosti s hlubším filosofickým poselstvím," uvedl v tiskové zprávě ředitel festivalu Jiří Turek. Gulko si svým typickým způsobem v tomto představení hraje s paralelou mezi cirkusem, otáčivými pohyby, kulatými o oblými věcmi a slovem revoluce. Zkoumá techniky rotace jako dervišské tance, dynamiku kola nebo nestabilní povrchy.
Praha se tak stane vůbec prvním zahraničním místem od světové premiéry ve Francii, kde diváci představení uvidí. Gulko, kterého české publikum zná, vytvořil nový projekt pro šest herců - akrobaty, žongléra, klauna i zpěvačku, oznámil mluvčí festivalu Jiří Sedlák. "Představení zavede diváky na cestu, kde se snoubí přízračné sny, mystické obrazy, cirkusová magie a dovednosti s hlubším filosofickým poselstvím," uvedl v tiskové zprávě ředitel festivalu Jiří Turek. Gulko si svým typickým způsobem v tomto představení hraje s paralelou mezi cirkusem, otáčivými pohyby, kulatými o oblými věcmi a slovem revoluce. Zkoumá techniky rotace jako dervišské tance, dynamiku kola nebo nestabilní povrchy. Herci v představení používají balancující koule, nafukovací míče, kola, vertikální tyče, pneumatiky z nákladních aut a obruče. Základ scény tvoří devět kovových postelí, které vytváří na jevišti důmyslné konstrukce, minipódia, podstavce či věže. Vše se odehrává jakoby ve snu - v trestaneckém táboře.
Praha se tak stane vůbec prvním zahraničním místem od světové premiéry ve Francii, kde diváci představení uvidí. Gulko, kterého české publikum zná, vytvořil nový projekt pro šest herců - akrobaty, žongléra, klauna i zpěvačku, oznámil mluvčí festivalu Jiří Sedlák. "Představení zavede diváky na cestu, kde se snoubí přízračné sny, mystické obrazy, cirkusová magie a dovednosti s hlubším filosofickým poselstvím," uvedl v tiskové zprávě ředitel festivalu Jiří Turek. Gulko si svým typickým způsobem v tomto představení hraje s paralelou mezi cirkusem, otáčivými pohyby, kulatými o oblými věcmi a slovem revoluce. Zkoumá techniky rotace jako dervišské tance, dynamiku kola nebo nestabilní povrchy. Herci v představení používají balancující koule, nafukovací míče, kola, vertikální tyče, pneumatiky z nákladních aut a obruče. Základ scény tvoří devět kovových postelí, které vytváří na jevišti důmyslné konstrukce, minipódia, podstavce či věže. Vše se odehrává jakoby ve snu - v trestaneckém táboře.
Praha se tak stane vůbec prvním zahraničním místem od světové premiéry ve Francii, kde diváci představení uvidí. Gulko, kterého české publikum zná, vytvořil nový projekt pro šest herců - akrobaty, žongléra, klauna i zpěvačku, oznámil mluvčí festivalu Jiří Sedlák. "Představení zavede diváky na cestu, kde se snoubí přízračné sny, mystické obrazy, cirkusová magie a dovednosti s hlubším filosofickým poselstvím," uvedl v tiskové zprávě ředitel festivalu Jiří Turek. Gulko si svým typickým způsobem v tomto představení hraje s paralelou mezi cirkusem, otáčivými pohyby, kulatými o oblými věcmi a slovem revoluce. Zkoumá techniky rotace jako dervišské tance, dynamiku kola nebo nestabilní povrchy. Herci v představení používají balancující koule, nafukovací míče, kola, vertikální tyče, pneumatiky z nákladních aut a obruče. Základ scény tvoří devět kovových postelí, které vytváří na jevišti důmyslné konstrukce, minipódia, podstavce či věže. Vše se odehrává jakoby ve snu - v trestaneckém táboře. "Na rozdíl od naší západní civilizace většina jiných kultur a společností poznala skrytý vliv snů - bublin, které se dostávají na povrch ze světa nevědomí, aby osvětlily skryté struktury naší reality," komentoval svůj projekt Daniel Gulko.
Praha se tak stane vůbec prvním zahraničním místem od světové premiéry ve Francii, kde diváci představení uvidí. Gulko, kterého české publikum zná, vytvořil nový projekt pro šest herců - akrobaty, žongléra, klauna i zpěvačku, oznámil mluvčí festivalu Jiří Sedlák. "Představení zavede diváky na cestu, kde se snoubí přízračné sny, mystické obrazy, cirkusová magie a dovednosti s hlubším filosofickým poselstvím," uvedl v tiskové zprávě ředitel festivalu Jiří Turek. Gulko si svým typickým způsobem v tomto představení hraje s paralelou mezi cirkusem, otáčivými pohyby, kulatými o oblými věcmi a slovem revoluce. Zkoumá techniky rotace jako dervišské tance, dynamiku kola nebo nestabilní povrchy. Herci v představení používají balancující koule, nafukovací míče, kola, vertikální tyče, pneumatiky z nákladních aut a obruče. Základ scény tvoří devět kovových postelí, které vytváří na jevišti důmyslné konstrukce, minipódia, podstavce či věže. Vše se odehrává jakoby ve snu - v trestaneckém táboře. "Na rozdíl od naší západní civilizace většina jiných kultur a společností poznala skrytý vliv snů - bublin, které se dostávají na povrch ze světa nevědomí, aby osvětlily skryté struktury naší reality," komentoval svůj projekt Daniel Gulko.
Představení doprovází živá hudba založená na míchání stylů: několik hlasů, melodií, textů, náboženských i světských témat je propojeno do složitých skladeb. V představení jsou použity texty, které budou promítanými titulky přeloženy do češtiny. Představení trvá dvě hodiny a je vhodné i pro děti od 12 let.
Bližší informace se zájemci dozvědí na adrese www.letniletna.cz.