Článek
V roce 2002 této činnosti věnovali denně čtyři hodiny a 44 minut, tedy o 55 minut více než loni. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy o sledovanosti Asociace televizních organizací (ATO) vypracované na základě peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch.
V roce 2002 této činnosti věnovali denně čtyři hodiny a 44 minut, tedy o 55 minut více než loni. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy o sledovanosti Asociace televizních organizací (ATO) vypracované na základě peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch.
V roce 2002 této činnosti věnovali denně čtyři hodiny a 44 minut, tedy o 55 minut více než loni. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy o sledovanosti Asociace televizních organizací (ATO) vypracované na základě peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch.I v hlavním vysílacím čase sledovanost poklesla. Po večerech se lidé v loňském prosinci na televizi dívali průměrně hodinu a 36 minut, stejně jako v loňském listopadu.
V roce 2002 této činnosti věnovali denně čtyři hodiny a 44 minut, tedy o 55 minut více než loni. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy o sledovanosti Asociace televizních organizací (ATO) vypracované na základě peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch.I v hlavním vysílacím čase sledovanost poklesla. Po večerech se lidé v loňském prosinci na televizi dívali průměrně hodinu a 36 minut, stejně jako v loňském listopadu.
V roce 2002 to byly v prosinci bez sedmi minut dvě hodiny, v letech 2003, 2004 a 2005 se tato doba pohybovala kolem hodiny a tři čtvrtě, v roce 2006 to bylo o čtyři minuty déle než loni.
V podílu na sledovanosti přes celý den si v prosinci pohoršily téměř všechny celoplošné televize – ČT jednička i dvojka a Nova klesly, malý nárůst zaznamenala Prima a zvýšila se sledovanost zpravodajského kanálu ČT 24 a sportovního ČT 4, které ale nejsou celoplošné.