Článek
Deník The Times napsal, že muzikál je velmi nepřesvědčivý a schází mu dramatická zápletka, především v jeho první části. Podle The Guardian zase dílo nevyvolává v divákovi napětí. I další recenze byly poměrně chladné.
Webber: Mají recenze smysl?
Autor muzikálu Andrew Lloyd Webber ovšem tvrdí, že články jsou argumentačně nepřesvědčivé. Připomněl, že Fantom opery měl v roce 1986 při premiéře také velmi nepřesvědčivé recenze a později přesto vydělal více než pět miliard dolarů v divadlech na celém světě.
„Jsem v tomhle byznysu více než čtyřicet let, přesně třiačtyřicet. Všechna má nejlepší díla byla v prvních momentech velmi kritizovaná,“ tvrdí Webber. „Nejsem si jist, jestli mají recenze vůbec nějaký význam. Možná pro malé produkce. Existuje spousta příkladů, kdy se tvůrci radovali z pozitivních recenzí na díla, na která potom nikdo nechodil a jež byla po šesti měsících stažena.“