Článek
Program 66. ročníku festivalu pokračuje i v Národním divadle, kde se uskuteční první ze dvou koncertů scénické moderní miniopery Šel jsem do domu, ale nevstoupil v podání souboru Hilliard Ensemble. Druhé představení se koná v Národním divadle v pátek.
Program 66. ročníku festivalu pokračuje i v Národním divadle, kde se uskuteční první ze dvou koncertů scénické moderní miniopery Šel jsem do domu, ale nevstoupil v podání souboru Hilliard Ensemble. Druhé představení se koná v Národním divadle v pátek.
Program 66. ročníku festivalu pokračuje i v Národním divadle, kde se uskuteční první ze dvou koncertů scénické moderní miniopery Šel jsem do domu, ale nevstoupil v podání souboru Hilliard Ensemble. Druhé představení se koná v Národním divadle v pátek. Unterwegerův příběh, který je příkladem toho, jak média mohou ze zločince udělat celebritu, je v Pekelné komedii kombinován s hudbou Beethovena, Boccheriniho, Glucka, Haydna, Mozarta, Vivaldiho a Webera v podání sopranistek Bernardy Bobrové a Alexandry Zamojské a barokního orchestru Vídeňské akademie řízeného Martinem Haselböckem.
Program 66. ročníku festivalu pokračuje i v Národním divadle, kde se uskuteční první ze dvou koncertů scénické moderní miniopery Šel jsem do domu, ale nevstoupil v podání souboru Hilliard Ensemble. Druhé představení se koná v Národním divadle v pátek. Unterwegerův příběh, který je příkladem toho, jak média mohou ze zločince udělat celebritu, je v Pekelné komedii kombinován s hudbou Beethovena, Boccheriniho, Glucka, Haydna, Mozarta, Vivaldiho a Webera v podání sopranistek Bernardy Bobrové a Alexandry Zamojské a barokního orchestru Vídeňské akademie řízeného Martinem Haselböckem.
V případě miniopery souboru Hilliard Ensemble jde o mimořádný projekt založený na zvláštním spojení hudebního experimentu známého britského souboru.