Hlavní obsah

Jílková u diváků dopadla podobně jako Bubílková

Novinky, Stanislav Dvořák

Pořad Máte slovo, v němž chce moderátorka Michaela Jílková řešit problémy obyčejných občanů, si napoprvé získal zhruba jeden milión diváků, což přibližně odpovídá sledovanosti první show Zuzany Bubílkové Co týden vzal.

Článek

Ani jeden z pořadů nezpůsobil žádný převrat ve sledovanosti, ale nedá se říci, že by šlo o naprosté propadáky. Pozice Bubílkové je horší, protože pořad se vysílá v nejprestižnějším čase od 20:00, a přesto má stejný výsledek jako Máte slovo, které začíná před desátou v noci.

Co týden vzal měl být navíc zábavným formátem, od kterého se vždy čeká o něco větší popularita, zatímco Máte slovo se tváří vážněji. Ona "zábavnost" ale úplně nevyšla a po prvním díle (sledovanost 952 000) se už část diváků od pořadu odvrátila. Druhý díl měl sledovanost 766 000. Jestli podobně nedopadne i Jílková, se ukáže až příští týden.

Zdá se, že obě moderátorky už mají lepší časy za sebou. Jílková dříve trhala rekordy ve sledovanosti s Kotlem na Nově a Bubílková mívala před lety velmi dobré výsledky s pořadem S politiky netančím.

Anketa

Který pořad je lepší?
Co týden vzal
28,1 %
Máte slovo
71,9 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 3204 čtenářů.

Výběr článků

Načítám