Článek
Zpěvák poznamenal, že si je vědom toho, jak moc mají lidé této písně plné zuby. Dokonce si myslí, že píseň, která v jeho začátcích vydělala značné peníze, mu vlastně uškodila. You’re Beautiful se totiž stala otravnou a „lidé si začali spojovat mě jako umělce se stejným slovem“, domnívá se.
Myslí si také, že skladba jej zaškatulkovala. „Myslím, že ve výsledku mě zkrátka nahrávací společnost prodávala tak, abych zaujal ženy během reklam v seriálu Zoufalé manželky, a tím ztratíte padesát procent populace.“
Jeho vydavatel ho prý prezentoval úplně lživě. „Marketing mě vykreslil jako šíleně seriózní upřímnou osobu, a jak vědí moji přátelé, jsem pravý opak. Mám pár přecitlivělých utrápených songů, díky nimž jsem slavný, ale teď už se to mění k lepšímu. Lidi vidí, že se neberu tak vážně.“
Není žádnou novinkou, že nahrávací společnosti manipulují s fakty a někdy lžou o svých „ovečkách“ až nehorázným způsobem. Zatajují jejich věk, záliby i sexuální orientaci.