Článek
Goebbels bude jedním z interpretů dvacet let starého díla, když usedne k pianu a sampleru, v němž má uložené nejen ruchy, ale také hlasy, které podrobil zkreslení. Heiner Goebbels (1952) patří k předním představitelům soudobé hudby i soudobého divadla. Oba žánry totiž tento hudebník spojuje ve svých rozhlasových hrách i kompozicích, v nichž také využívá útržky textů.
Často zpracovával díla významného východoněmeckého dramatika Heinera Müllera, i když v La Jalousie, uvedené na jednom z předchozích Maratónů, využil textů Alaina Robbe-Grilleta. Goebbels však začínal s alternativní hudbou, nejprve v radikální dechovce Sogenanntes Linksradikales Blasorchester a v experimentálním duu s Alfredem Harthem.
V letech 1982 až 1992 působil po boku bubeníka Chrise Cutlera v alternativním triu Cassiber, s nímž se v 80. letech představil i v Československu. Od konce 80. let psal vedle scénické hudby a rozhlasových her i komorní skladby pro Ensemble Modern a Ensemble Intercontemporain.