Hlavní obsah

FOTO: Od logotypů, státních symbolů až po disent a ikonické turistické značky

Obor, na který mohou být Češi hrdí už sto let, představuje pražská výstava Musea Kampa Identita – příběh českého grafického designu. Historicky poprvé reprezentuje české grafické univerzum ve třech patrech instituce, a to až do 2. února. Návštěvníkům nabízí několik stovek exponátů od začátku 20. století po současnost. Patří k nim ikonické plakáty, špičkové knihy a časopisy, desítky logotypů (písmová nebo slovní značka, graficky znázorněný název společnosti, firmy, výrobku, značky - pozn. red.) či přehled vývoje státních symbolů a navigačních systémů.

Foto: Michal Šula, Novinky

Výstava Identita – příběh českého grafického designu v muzeu Kampa

Článek

Sutnar, Mucha, turistické značky i pivo. Americký znalec mapuje český design

Film

RECENZE: Superžidé. Zakladatelé významných fotbalových klubů

Kultura
Související témata:
Seriál Identita – příběh českého grafického designu

Výběr článků

Načítám